דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלקי חילוף למשאיות - סוגים שונים 

מאת    [ 23/10/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2414 פעמים ]

אם אתם בעלים של משאית וודאי שחשוב לכם לקבל שירות של חלקי חילוף אמינים בעת הצורך כאשר יש צורך להחליף חלק כזה או אחר במשאית. אז מה האפשרויות העומדות בפניכם?

כל רכב זקוק מפעם לפעם להחלפת חלקים, כלי רכב מסחריים כגון משאיות הנמצאים על הכביש שעות מרובות וגומעים מרחקים רבים זקוקים ליותר החלפת חלקים מרכבים פרטיים ללא צל של ספק. בארץ היום ניתן לרכוש חלקי חילוף למשאיות מארבע סוגים שונים: מקוריים, תואמים, חלופיים ומשופצים.

חלקי חילוף מקוריים

חלקי חילוף למשאיות הנמכרים על ידי יבואן הרכב הרשמי של כל חברת רכבים המייצרת משאיות. החלקים הנמכרים על ידי היבואן מגיעים באריזה מקורית של היצרן. חלקים אלו הם היקרים ביותר לרכישה. מוסך למשאיות מורשה מציע מלאי זמין של חלקי חילוף מקוריים (בנוסף לאחרים) בעוד שמוסכים שאינם מורשים מעדיפים לא לעבוד איתם, אלא אם הלקוח מאשר להזמין אותם במיוחד (לוקח לא מעט זמן כמובן).

חלקי חילוף תואמים

חלקי חילוף למשאיות אשר נרכשים על ידי מוסך למשאיות או סוכן חלפים ישירות מיצרן הרכב ולא מהיבואן הרשמי בארץ, ידועים גם כחלקיOEM  (Original Equipment Manufactured ). חלפים למשאיות אלו זהים לחלוטין לחלקים המקוריים אשר מוכר יבואן הרכב, ההבדל היחיד הוא במחיר. מחירם של חלקי OEM נמוך משמעותית מחלקים מקוריים כאלה ואחרים. למרות שמדובר בחלקים זהים לכל דבר ועניין חשוב לדעת, כי ישנן חברות ביטוח אשר לא מתירות שימוש בחלקי חילוף אלו, כך שאם אתם מתכננים לרכוש ולהתקין חלק מסוג זה כדאי לבדוק ראשית מול חברת הביטוח.

חלקי חילוף חלופיים

חלקי חילוף למשאיות מבית יצרנים לא מוכרים שאינם מזוהים עם יצרן המשאית. חלפים אלו מגיעים משלל מקורות שונים ורובם ברמת איכות לא רעה, אם כי ישנם גם לא מעט חלקי חילוף למשאיות מסוג זה ברמה מאוד נמוכה ואפילו לא בטיחותית. אלא אם כן מדובר בחלק שאינו משמעותי מבחינת התפקוד של המשאית (מראה אחורית למשל שממש לא חייבת להיות מקורית מהיצרן) עדיף להימנע מלרכוש חלקים אלו.

חלקי חילוף משופצים

חלקי חילוף משופצים הם חלקים מכל הסוגים, לרוב מקוריים, שכן הם האיכותיים ביותר אשר מגיעים אל סוכן החלקים או מוסך למשאיות מפירוק - משאיות אשר יצאו מכלל שימוש מסיבה זו או אחרת, משאיות אשר עברו את זמנן ונמסרו לפירוק או חלקים אשר פורקו ממשאיות לאחר החלפה לחלק חדש. את חלקי החילוף המשופצים ניתן להרכיב במשאיות,אם כי מומלץ להשתמש בחלקים מקוריים או חלקי OEM.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב