דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לפרסם ולקדם מוצר חדש 

מאת    [ 23/10/2012 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1877 פעמים ]

פירסום ושיווק מוצר חדש:

כיום  כאשר חברה מסויימת מעוניינת לשווק את מוצריה ומותגיה, עומדות לרשותה אינספור אפשרויות. עם הזמן הכלים והטריקים השיווקיים הולכים ונהיים מתוחכמים וטובים יותר.

לצד הכלים והטריקים, המחקרים בתחום זה צוברים תאוצה רבה וכמו כן נעשה שימוש רב במושגים פסיכולוגיים על מנת להניע את האדם לקנייה.

שיווק בעזרת האינטרנט:

לאור ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, האינטרנט ללא ספק השאיר את חותמו ושינה את החיים לרוב האוכלוסייה בעולם. פעם ידע לא היה משהו בר השגה לכולם, אך לאחר המהפכה הטכנולוגית של שנות האלפיים, נפתחו בפני האנשים אפשרויות רבות לקבל ידע בתחומים מגוונים ורבים.

אפשר לומר כי האינטרנט מהווה פרדקוס בעבור חברות המשווקות את מוצריהן. מצד אחד הוא תורם רבות לפרסום מוצריהן והחשיפה אליהם. דבר שבעבר לא היה קיים אבל מצד שני לעומת זאת, אסור לשכוח שכפי שחברתכם משווקת את עצמה באינטרנט, קיימות עוד אלפי חברות שעושות זאת באותה הדרך. לכן דבר זה כרוך בסיכון כלשהו מאחר והוא חושף את חברתכם לתחרות אינסופית. אותו לקוח שפעם היה נכנס לחנות וקונה את המוצר שהכיר, עורך כיום מחקר מקיף ומעמיק לפני שמבצע רכישה בפועל. זירת האינטרנט מאפשרת ללקוח להיות מתחוכם יותר ופעיל יותר משהיה בעבר ולהסתכל על חברתכם תחת זכוכית מגדלת, לאור השינויים הבלתי פוסקים הללו.

מאחר והאינטרנט הפך להיות מקור ידע מרכזי בעבור הלקוחות, אין ספק שכיום לכל מותג/חברה שמכבדת את עצמה חייב להיות אתר אינטרנט שמפרט את יתרונות המוצר, אפשרויות הרכישה, מידע כללי על החברה, קטעי עיתונות, ממליצים ועוד. אך לצד הפירסום האינטרנטי חייב להתלוות פרסום מסוג אחר מאחר ובאינטרנט הלקוח לא נחשף בצורה האולטימטיבית ביותר למוצר.

שיווק בעזרת פעילויות קד"מ/דיילות בנקודת המכירה:

שיווק זה משלים בצורה מופתית, את הפירסומים באתר האינטרנט ובאמצעי המדיה השונים. האדם נחשף למוצר באמצעי המדיה, אך לא בהכרח העמיק מחשבתו על המוצר או נחשף אליו באופן משמעותי.

למעשה פעילויות קד"מ באים לענות על צורך זה. על מנת לתפעל את פעילויות אלה יש לשכור את שירותיה של חברת דיילות/ חברת קד"מ המתמחה בתחום זה. חברת הקד"מ מתאימה את הפעילות השיווקית לצורכיה וטעמיה של החברה המשווקת וכמו כן בהתאם לקהל היעד והמטרה של הלקוחות.

נקודת המפגש של הלקוח עם הפעילות השיווקית שונה לחלוטין מנקודת המפגש בינו לבין אתר האינטרנט של החברה. חברת הקד"מ גורמת לכך שהלקוח ייעשה שימוש בכל חושיו כאשר יפגוש דיילות בנקודת המכירה. ע"פ מחקרים שנעשו בתחום, ככל שהאדם ייעשה שימוש רב יותר בחושיו בנקודת המפגש עם המוצר/המותג, כך הפירסום והשיווק יהיו אקטיביים יותר וישמרו בתודעתו של הלקוח. זאת ועוד שבנקודת מפגש זו, הלקוח יכול להיחשף בצורה אולטימטיבית למוצר מאחר והוא יכול לחוש אותו ולראות בדיוק במה מדובר. יתרון נוסף, בא לידי ביטוי בכך שבאופן זה הלקוח לא יכול "לשגת לאחור" ולהגיד לעצמו, טוב לדעת שהמוצר קיים, אני ארכוש אותו מתישהו. כאן הלקוח כבר מעורר ומגורה ורוב הסיכויים שייקנה את המוצר על מנת לספק איזשהו צורך שקיים  עוד מנקודת המפגש הראשונית באתר האינטרנט או לחלופין שהתפתח אצלו בנקודת המפגש השנייה- בדלפק התצוגה/ הפעילות השיווקית.

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים. שירותי כח אדם המותאמים לצרכי הלקוחות:- אירועים תדמיתיים- דיילות מכירה- דיילות הסברה- דיילות ברמניות- דיילות דוגמניות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב