דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט תדמית לאינטרנט - איך יוצרים תוצאות? 

מאת    [ 22/10/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1480 פעמים ]

ארגונים ועסקים בכל הגדלים מבינים היום שהפקת סרט תדמית לאינטרנט יכול לעזור לשיווק מוצלח באינטרנט. אבל איך יוצרים סרט תדמית לאינטרנט שגם יביא צופים – וגם יביא אותם אליכם, אל רצפת המכירה או האירוע של הארגון? איך יוצרים סרטוני תדמית שיצרו עבורכם תוצאות?

לפני שנכנס לדגשים החשובים של הפקת וידאו לאינטרנט, חשוב להבין איך סרטי תדמית המיועדים לרשת יכולים לעזור לעסק או לארגון שלכם:

-          סרטוני תדמית מוצלחים חושפים את הגולש למסרים שלכם בצורה חווייתית

-          עריכת וידאו טובה מציגה את הייתרונות שלכם בצורה דינאמית, ויזואלית ומושכת

-          סרט תדמית טוב מעורר רגש – הרבה יותר מאשר טקסט

סודות מהסטודיו – איך מרכיבים סרט תדמית מנצח?

סרט תדמית שירתק את הצופה יגרום לו לזכור אתכם בחיוב – בזכות הרגשות החיוביים שעורר בו הסרטון לאינטרנט. הנה כמה מרכיבים שיכולים לשדרג סרט תדמית בשבילכם – ובשביל הצופים:

גם סרט תדמית זקוק לסיפור מעניין! 

סרטוני תדמית רבים נוטים להזניח את מימד הסיפור, וחבל. כולנו אוהבים סיפורים, מחפשים אותם ומספרים אותם לעצמנו כל הזמן. אפילו תיאור של "מי פגשנו ברחוב היום, ממש במקרה" הופך לסיפור... כי כך, הוא יותר מעניין. אם זה סיפור העסק או הארגון, סיפור של לקוח מרוצה או סיפור דמיוני מרתק ומרגש שמציג לנו דמויות-הזדהות ודרכן מעביר רעיון שיווקי – כל סרטון תדמית זקוק לסיפור.

 עריכת וידאו מעולה משפרת כל סרטון תדמית

סרטי תדמית בוחרים לרוב בעריכת וידאו פשוטה – אבל עריכת וידאו מעניינת תקפיץ את רמת העניין בסרט תדמית ותתן לו אופי. עריכה קצבית – תיצור מסר צעיר ועדכני. שוטים ארוכים יצרו תחושת מציאות חדשה. הוספת מוזיקה מתאימה תעורר רגש מתאים. כותרות מעוצבות לעילא יתנו תחושה מקצועית יותר – ותמתג טוב יותר את העסק בעיני הצופה. עורך וידאו מצוין חיוני לסרטון תדמית מצוין!

 סרטון לאינטרנט חייב להתאים לקהל האינטרנט

הקהל הגולש מתאפיין בחוסר סבלנות, "זפזופ" מהיר בין אתרים ותזזיתיות. כדי ליצור סרטוני תדמית שיתפסו את הקהל הזה, חשוב שהם יהיו:

-          קצרים – רצוי עד 3 דקות, ובמקרה של סיפור מרתק – עד 5 דקות

-          ברמת הפקת וידאו גבוהה – היום, סרטוני וידאו באיכות נמוכה זוכים לזלזול וזפזופ

-          מעודכנים בטרנדים, בז'אנרים ובעשייה המתפתחת במהירות של האינטרנט

-          תופסים את העין כבר ברגע הראשון - לצופה האינטרנטי יש סבלנות, אבל רק אם תעניין אותו מהר...

-          בעלי תמונות תצוגה - Thumbnails - מושכות ומעניינות. במקרים רבים הגולשים יחליטו אם לנגן סרטון או לא לפי תמונת    התצוגה שלו! 

נעמי כרמי, ראש מחלקת ניו-מדיה בחברת התוכן ספלאש, המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:kesher@splashing.co.il" kesher@splashing.co.il">target="_blank">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב