דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשיג יותר LIKE, SHARE,COMMENT לתוכן המופץ ב FACEBOOK ? 

מאת    [ 22/10/2012 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 2781 פעמים ]

איך נרצה לעודד / לקבל משוב על תוכן בעל עניין וערך לקוראי הפוסטים שלנו בפייסבוק -  

מתי לגולשים יש את הזמן הפנוי להעמיק ולתת משוב ,להפיץ ולאהוד את המידע הרב הזורם בעמודי העסק ב Facebook  ?

כאשר יש משוב  Like  , תפוצה ויראלית Share   ותגובות Comment   ,

אנו מרגישים שאכן אנו מספקים "את הסחורה"  וגורמים  לקהל הקוראים לרצות לקרוא עוד ,לשתף , לשאול ולהתעניין

לפתח יחסים וEngagement  -  נאמנות הנוצרת בין כותב התוכן לבין הצרכנים המפיקים מידע וידע וצמאים לקרוא יותר ויותר .

 החלטתי לתרגם נאמנה מאמר מרתק ומועיל (ראה קרדיט בסוף המאמר )  , הנכון ל אוקטובר 2012 ,

על מנת להציף מספר טיפים שיכולים לסייע לכותבים החדשים והקיימים ,הפעילים בערוץ ניו-מדיה המוביל כיום ברשת Facebook .

הממצאים מבוססים על מחקר של יותר מ 1.3 מליון פוסטים ,

שפורסמו  ב 10,000 דפי העסק האהודים ביותר ב Facebook  .

בפוסטים האלה נמצא מתאם גבוה בביצועים (גבוהים או נמוכים ) של מספר פרמטרים מובילים שנבדקו עבור תגובות  מסוג   :

אוהב / לא אוהב ( like  ) .

הערות /תגובות  (comments ) .

שיתוף ( share  ) .

 הפרמטרים המובילים שנבדקו לתגובות ( Like , comment, share  )  הם :

סוג הפוסט

סוגי הפוסטים שנבדקו היו : תמונות , טקסט , וידאו , לינקים .

פוסט מסוג תמונה מביא הכי הרבה  (באחוזים מצטברים ) :  like , comments, share.

פוסט מסוג טקסט מביא הכי הרבה  הערות /תגובות  (comments ) .

פוסט מסוג לינק מביא הכי פחות   (באחוזים מצטברים ) :  like , comments, share.

אורך הפוסט

פוסטים קצרים מאוד או ארוכים מאוד אהודים בקרב הקוראים ומקבלים הרבה like.

פוסטים ארוכים מאוד  (בני 400-800 תווים) יהיו מועמדים טובים לשיתוף רב  share.

 התייחסות אישית

 Facebook הוא כלי הניו-מדיה שבו הזוית האישית, שימוש (כמותי) במילים "אני ", "שלי " וכדומה יזכו את הכותב באהדה  like.

 סגנון כתיבת הפוסט

סגנון כתיבה ניטראלי  (לא חיובי ולא שלילי ) אהוד על קהל הקוראים ומביא הרבה like.

סגנון כתיבה שלילי מאוד עשוי להביא הרבה תגובות comments.

 שעה ביום שבה מופץ הפוסט

פרסום פוסטים בשעות אחרה"צ ,הערב המוקדמות זוכים לתשומת לב הגולשים .

פוסטים המתפרסמים סביב השעה שמונה בערב  יזכו את הכותבים בהרבה אהדה like.

פוסטים המתפרסמים סביב השעה שש בערב  יזכו את הכותבים בתפוצה רחבה יותר  share .

 יום בשבוע שבו מופץ הפוסט

פרסום פוסטים בימי סוף שבוע  זוכים לתשומת לב והתייחסות הגולשים לעומת פרסום במהלך ימי העבודה הרגילים .

אם אתם רוצים לקבל אהדה like  מקוראי התוכן שלכם , הפיצו את התוכן עם תום שבוע העבודה ,עת שכולנו מתפנים לקרוא

ולהגיב לתוכן איכותי ומעניין .

לסיכום

אם אתם רוצים לספק ערך תוכני , ולקבל תגובות  (like , comment , share   ) מקהל הגולשים /האוהדים המבקרים בעמוד העסקי מומלץ :

להציג פוסטים עם תמונה המלווה במלל איכותי וממוקד .

רוצים שהתוכן שלכם יופץ ויראלית – פוסטים ארוכים  " יעשו את העבודה"  ויבוצע עבורם שיתוף רחב share.

תוכן קצר ולעניין , או ארוך ואיכותי יזכה אתכם  בהרבה אוהדים like.

כתבו את הפוסטים בגוף ראשון ובסגנון ניטראלי , קהל הקוראים אוהב את זה ויחזיר לכם ב like ,כי אין כמו ניסיון אישי והדגשתו מספר פעמים לאורך הכתבה ..אבל שלא יהיה כבד מידי .

כתבתם פוסט מרתק ואיכותי ,מומלץ להפיץ אותו בסוף השבוע ובשעות הערב המוקדמות, כך תוכלו לספק ערך לגולשים ולקבל משוב אוהד like ותפוצה רחבה share.

קרדיטים ותודות  :


    • מאמר שמקורו כאן (mashable.com  )
    • קהילת עורכי התוכן בישראל

 כתיבה נעימה !

דליה בן-דוד   |bendavid.dalia@gmail.com    |  052-3827225




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב