דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך שוק ההון: כיצד להישאר עם היד על הדופק? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2590 פעמים ]

שוק ההון, כידוע לכל מי שעוסק בו וגם למי שאינו מעמיק כל כך בתחום, הוא תחום הפכפך ודינאמי מאוד, כאשר ביום אחד או בכמה שעות בודדות ניתן להגיע לרווחים והפסדים גבוהים. מכיוון שבתחום העיסוק הזה אנו יכולים לא רק להרוויח אלא גם להפסיד סכומי כסף גדולים מאוד, כדאי להיות מחוברים בכל מצב נתון ולהיות מוכנים לכל מצב.

אינטרנט – הגישה הנוחה אל שוק ההון

האמצעי הנוח ביותר בתחום הבורסה וההשקעות, הוא האינטרנט. לא משנה אם דרך המחשב או הטלפון החכם, האינטרנט ישאיר אתכם מחוברים בכל רגע נתון, בין אם אתם מעוניינים לעקוב אחר מניה שכבר רכשתם או לעקוב אחר מצב מניה שאתם שוקלים לרכוש.

לאחר הגעתו של האינטרנט והיכולת של משקיעים להתחבר אל הנתונים, השליטה המוחלטת עברה אל הלקוח הפרטי, כאשר השימוש ביועצים וכלכלנים נשאר רק בגדר המלצה. מאותו הרגע לא היה צריך יותר לטלפן בכדי לדעת שינויים במניה ולחכות שיענו בכדי למכור או לקנות.

כיום, אפשרות הצפייה בנתונים מאפשרת גם לבצע פעולות ממשיות, הודות לטכנולוגיה מתקדמת ושיטות אבטחת מידע שמאפשרות לבצע רכישות של מניות יקרות בצורה בטוחה. ניתן לעשות זאת דרך בנקים ושלל מקומות אחרים.

עכשיו גם בסלולארי

מעבר לחיבור הממושך והנוח בין שוק ההון לבין המשקיע, קיימות עוד אפשרויות ומקורות מידע רבים, שמאפשרים להגיע לתוצאות משביעות רצון ביותר. אם פעם, אדם היה צריך לחכות להגיע הביתה בכדי לצלצל, לקבל מידע בזמן אמת ולאחר מכן גם לבצע סחר בשוק ההון, לאחר מכן הוא יכול היה לעשות זאת דרך המחשב הביתי שלו או אפילו בבתי קפה.

בשנים האחרונות, עם כניסת הטלפונים החכמים, המשקיע בבורסה והמניות לא צריך אפילו לחכות להגיע לבית הקפה או לפתיחת המחשב האישי שלו. כיום, כל מה שנדרש הוא להוציא את הטלפון מהכיס, לפתוח את האפליקציה ולבצע פעולה בתוך שניות אחדות, בכל מקום ובכל זמן.

סטטיסטיקות ומידע

אז אנחנו יכולים לקבל נתונים שוטפים על המניות בהם אנחנו מתעניינים, אבל ניתן לקבל גם מידע רב על כל הנוגע לבורסה בכל רגע. כבר יותר מעשור, אנשים לא חייבים לחכות ליום המחר בכדי לקבל את העיתון ולקרוא את הכתבות הכי מעניינות על שוק ההון, מכיוון שאותן כתבות שוק ההון מתעדכנות באופן קבוע במהלך היום בתוך האינטרנט הנגיש כל כך.

בנוסף, גם אם אתם רק מחפשים להבין יותר על הבורסה ומעולם לא באמת עסקתם בה, ניתן למצוא מקומות רבים שמהווים מעין מדריך שוק ההון מפורט, יעיל ונוח אשר מגיע גם הוא דרך האינטרנט, אפילו עם סרטונים, תוכנות ושאר טיפים לנחיתה רכה בעולם הזה.

ללמוד, להבין, לסחור

אם כן, במידה ואתם רוצים להיכנס אל שוק ההון, עוד לא הייתה תקופה נוחה ויעילה מזו. אתם יכולים להיכנס כבר עכשיו אל אתרים המתמחים בתחום, ללמוד על המסחר, על המניות השונות, לצפות בסרטונים, להתחיל לסחור ואפילו להתעדכן בסטטיסטיקות ובשאר המידע החיוני להצלחה בענף.

למידע נוסף וכלים למשקיע בשוק ההון בקרו באתר ביזפורטל.

למידע נוסף אודות שוק ההון, בקרו באתר כספים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב