דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוכב סטורן נכנס לעקרב 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 4222 פעמים ]

בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

 סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש ?.הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי - יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב?.ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים שונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום?..שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה /חו"ל וכו'. כרגע, נמצא סטורן בתחילת המזל ובכך מתחילה תקופה ארוכה של אתגרים  וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע.

 עצה  שחשוב מאוד להבין שלמעשה הכוכב סטורן שרבים אוהבים לשנוא, הוא בעצם כוכב מעולה שבא לעזור לנו לעשות שינוי בחיינו במקום שאנחנו זקוקים לו - אך לעיתים בגלל הפחדים שמשתלטים עלינו , אנו מתעכבים בתהליך הצמיחה.

 כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי בכל המזלות

טלה ? בשנה זו תיצרו חברויות על בסיס רוחני . ההבנה שחברות היא ערך עליון תגרום לכך שגם נושאי כספים יעניינו אתכם פחות, ולכן ייתכן והם גם יתעכבו לכם!

זוהי שנה מצוינת להתחבר לאינטימיות הפנימית שלכם עם עצמכם.

 שור ? נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות ועובדה זו תשנה את חייכם ותגרום לכם להתחלה חדשה. מאחר ואתם מזל שקשה להזיז אתכם ממקומכם -  הרי שהשנה לא תהייה לכם ברירה.

 תאומים ? נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן ותצטרכו להחליף עבודה. גם אם תישארו באותה העבודה ייתכן ויטילו עליכם אחריות נוספת. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

 סרטן ? אלה מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו ליהנות מרומן. ואולם עליכם להיות זהירים ברגשותיכם כיוון שלא בהכרח רומן מביא להתמסדות.

 אריה ? השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו להתמודד עם מצבים חדשים וחשבונות נפש שיגרמו לכם להתחבר לצרכים האמיתיים שלכם.

 בתולה ? האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי. אתם נוטים להעמיס על עצמכם התחייבויות יתר שמקשות על היכולת שלכם לזרום בחופשיות.

 מאזניים ? מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תואם את המציאות ואתם צריכם להיערך מחדש. מצבים חדשים בחייכם יגרמו לכם להבין שאתם חייבים לדאוג ביתר שאת לעתידכם.

 עקרב ? החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר. במידה ואתם סובלים מבעיית משקל - זוהי שנה מצוינת עבורכם לדיאטה.

 קשת ? החיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם - תרוויחו ! זוהי הזדמנות פז להתחבר למה שכובל אתכם ולא מאפשר לכם צמיחה ממשית.

 גדי ?בתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים. זה הזמן לפתח לעצמכם את יחסי הצבור והאנוש שלכם גם במובן המקצועי.

 דלי ? נושאי קריירה יהיו הנושא הכאוב ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם עצמכם. במידה ואתם שוקלים לעזוב - השנה זה הזמן המתאים.

 דגים ? אתם המזל החרוץ והשקדן ביותר ולכן בשנה זו יהיה טוב אם תרשו לעצמכם קצת להרפות. תלמדו נושא שמזמן עניין אתכם, תעשירו את עולמכם הפרטי ושתפו אחרים בגילויים שלכם. כמו כן מומלץ לכם לטייל כמה שיתאפשר.

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב