דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תדעי אם הוא אוהב אותך? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 5282 פעמים ]

גברים בחברה שלנו חונכו מגיל צעיר להיות "קשוחים". לימדו אותם שלהפגין רגשות זו חולשה, שזה "לא גברי". לכן גברים רבים מתקשים לבטא אהבה. הדבר שהכי קשה להם בעולם זה להגיד את שלושת המילים הכל כך פשוטות "אני אוהב אותך". ואילו הנשים, הן רוצות לשמוע בדיוק את המילים האלו?

נשים רבות שחיות בזוגיות, ביניהן גם נשים הנשואות שנים רבות, מסתובבות בתחושה של אי ודאות. מכיוון שהגבר שלהן לא אמר להן מעולם את שלושת המילים "אני אוהב אותך", הן שואלות את עצמן: האם הוא באמת אוהב אותי? האם העובדה שהמילים המפורשות לא נאמרו מעולם צריכה להדאיג אותי?

האמת היא, שגברים רבים לא כל כך טובים בביטוי רגשות במילים. אך אישה שמודעת לכך ורגישה להתנהגותו של הגבר שלצידה, תדע לזהות במעשים ובהתנהגויות את מה שלא נאמר במילים. כלומר, גברים יתקשו לעתים לבטא אהבה באופן מילולי אך הם יבטאו אותה במעשים.

בנוסף, גברים רבים יבטאו אהבה במונחים ומושגים גבריים: באמצעות סקס, כסף, חומריות או הגנה (כוח). ברוב המקרים, אם תפרשי נכון את מעשיו והתנהגותו של הגבר שלך, תגלי, שבעצם הוא אוהב אותך מאד. 

אז לאלה המתלבטות והמבולבלות, הנה מדריך קצר לפירוש ביטויי האהבה הלא מילוליים של הגברים.

הוא עושה דברים בבית כדי להקל עלייך

נכון, עבודות הבית הן לא רק של הנשים, ובכל זאת הנשים לוקחות על עצמן את רוב עבודות הבית. כשהוא לוקח על עצמו חלק מהעבודות: כלים, כביסה, ניקיון, קניות, בלי שתבקשי, זה סימן שהוא רוצה להקל עלייך ושיהיה לך טוב.

חשוב לו שתיהני מסקס, והוא מתאמץ כדי לגרום לך הנאה

כאשר הגבר עדין במיטה, מתחשב, רואה גם אותך, לומד מה מענג אותך,נמנע מלעשות דברים שאינם נעימים לך, דואג שגם את תגיעי לסיפוקך ושיהיה לך טוב ונעים, הוא בעצם מבטא את אהבתו באמצעות המגע.

הוא מפרגן לך ומתגאה בך באזני אחרים

אם אחרים מספרים לך כמה הגבר שלך התגאה בך בפניהם, על התפקיד שלך בעבודה, על הבישולים שלך, על איזו אמא נהדרת את, כמה את מוכשרת וכולי, זו הדרך שלו להחמיא לך בעקיפין. אולי קשה לו לפרגן לך באופן ישיר, אך הוא עושה זאת דרך צד שלישי.

הוא חושב עליך כשהוא לא איתך

אם הוא חזר הביתה אחרי שקנה משהו שהוא יודע שאת צריכה, אם הוא סידר סידור שהוא יודע שאת לא מספיקה לעשות, אם הוא מברר עבורך משהו מבלי שתבקשי, זה סימן שהוא חושב עלייך גם כשאת לא לידו, ומה זה אם לא אהבה?!

הוא עובד קשה כדי שתתגאי בו, כדי לספק לך רמת חיים גבוהה

זה לא שהגבר עובד רק בשביל האישה שלו, אבל בכל זאת. אם חשוב לו לספר לך על הקידום בעבודה, על מחמאה שקיבל על פרויקט שהיה אחראי עליו, אם הוא מתקשר לספר לך על עסקה גדולה שהצליח לסגור, זה סימן שדעתך חשובה לו, שחשוב לו שתתגאי בו, שתדעי שהוא "שווה".

אם חשוב לו שיהיה לך כל מה שאת רוצה וצריכה, אם הוא מוכן לעבוד קשה בשביל זה, אם הוא נהנה לראות אותך קונה לעצמך משהו נחמד, שאת מרוצה מהרכב או הדירה או בגד חדש, זה סימן שאת חשובה לו.

כשהוא יוצא להגנתך

אם הוא לא מסוגל לראות או לשמוע שפוגעים בך ומעליבים אותך, אם הוא תומך בך ובעמדתך, אם הוא נותן לך גיבוי, אם הוא יוצא להגנתך כשהוא מרגיש שנגרם לך עוול, זה סימן שאכפת לו ושהוא אוהב.

כשהוא דואג לך

כשהוא מתקשר לשאול איך את מרגישה אם נשארת חולה בבית, כשהוא מתקשר לוודא שאת בסדר אם את מאחרת הביתה, כשהוא מתקשר לשאול מה אמר הרופא אם הלכת לבדיקה, זו הדרך שלו להגיד שהוא דואג. ולמי דואגים אם לא לזו שאוהבים?

מן הדוגמאות הללו אפשר ללמוד שגם בלי להגיד את המילים המפורשות, גברים אומרים "אני אוהב אותך" באלף דרכים אחרות?

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב