דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למצוא בן זוג מתאים? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 3139 פעמים ]

אחד הנושאים המרכזיים שמטרידים אנשים המגיעים לייעוץ מיסטי, הוא דמותם של בן או בת הזוג העתידיים. אנשים רבים מתחבטים בשאלה מיהו בן הזוג המתאים לי ביותר? איך אוכל לדעת שזה הוא לאחר שאפגוש אותו? איך אוכל לזהות אותו או אותה?

יועץ מיסטי הוא איש המקצוע היחיד שיכול לענות על שאלות אלה. ליועצים מיסטים יש יכולת לראות חזיונות עתידיים. בעזרת חושים מיוחדים, כלים רוחניים ויכולת ריכוז עמוקה הם מסוגלים לחוות חיזיון שבמהלכו יוכלו ממש לראות את בן הזוג העתידי של המטופל שלהם, ולתאר אותו. באופן זה יכול המטופל לדעת בצורה ברורה יותר איזה בן או בת זוג לחפש. 

מה מצופה מן המטופל בזמן החיזוי?

למרות יכולת החיזוי של המטפלים המיסטים, אין זה אומר שהם רואים במדויק את האדם הספציפי שיהפוך להיות בן זוגכם. התמונות שהמטפל המיסטי חוזה הן יותר סימבוליות. החיזיון הוא מעין תאור כללי של בן הזוג העתידי ולא תאור היורד לפרטי פרטים. על מנת להרוויח מהחיזיון, חשוב שהמטופל יהיה סבלני וקשוב וייתן למטפל להתעמק בחיזיון ולעבור את תהליך החיזוי מתחילתו ועד סופו ללא הפרעות.

כלומר, אם המטפל המיסטי שלך חוזה תמונה של נער צעיר, אל תקפצי ותגידי שאת לא יוצאת עם ילדים. תמונת הנער יכולה להיות סימבול לבן זוג עם רוח צעירה ושמחת חיים, יצירתיות והעזה שיכניסו הרבה פלפל וצבע לחייך ולזוגיות העתידית שלכם.

מטופל סבלני שמסוגל להתאפק ולא להגיב במהלך החיזיון, יוכל אפילו להצטרף אל המטפל במסע החיזיון שלו, ולחוות בעצמו את אותם חזיונות שרואה המטפל. אנשים שמצליחים להיכנס אל הסיטואציה, יחוו חוויה מיוחדת ומרגשת אשר תאפשר להם לשדרג את החיפוש אחר בן זוג באופן שאין לו תחליף.

סמלים שיכולים להופיע בחזיונות מיסטים העוסקים בחיפוש אחר בן זוג

על מנת שתוכלו להבין ולפרש טוב יותר את החיזיון כפי שיתאר אותו המטפל המיסטי, נביא להלן כמה דוגמאות לסמלים שמטפלים רואים בחזיונות שלהם:

כתר: אם היועץ המיסטי חוזה את בן הזוג שלך כשהוא חובש כתר לראשו, זה לא אומר שמחר תפגשי במלך שיהפוך אותך לנסיכה? מכיוון שהסיכוי להינשא לבן מלך הולך וקטן עם השנים, כנראה שהכתר שנראה בחיזיון מרמז על כך שבן הזוג העתידי שלך עוסק במקצוע חשוב ורם מעלה. אולי הוא רופא או עורך דין או אפילו שופט? אולי הוא מתעתד לעסוק בפוליטיקה?

כס מלכות: כאשר היועץ המיסטי חוזה את בן הזוג העתידי יושב על כס המלכות, כנראה שגם כאן מדובר בבן זוג העוסק במקצוע בעל חשיבות, אולי מדובר במקצוע כל כך חשוב הדורש שמירה על סודיות, או אולי יש צורך לשמור עליו בעת ביצוע תפקידו (כמו שופט שמוגן על ידי אנשי הביטחון של בית המשפט, פוליטיקאי שמוגן על ידי שומרי ראש וכדומה).

כאשר בן הזוג בחיזיון עונד טבעת נישואין: יכולות להיות כמה פרשנויות לחיזיון מסוג זה. או שבן הזוג עדיין נשוי אך הוא ייפרד מבת זוגו העכשווית עד למועד פגישתכם, או שמדובר בבן זוג עם כוונות רציניות שמחפש קשר עמוק למטרות נישואין.

חייל: כשבן הזוג בחיזיון נראה במדי חייל, יכולות להיות לכך כמה פרשנויות. פרשנות ראשונה היא שהוא עוסק במקצוע בטחוני: חייל, שוטר וכדומה. אפשרות שנייה היא שחיזיון זה מרמז משהו על אופיו: שמדובר בבחור שעומד על דעותיו ומוכן אף להילחם למענן. גבר אמיץ שאינו יודע פחד.

להורוסקופ יומי, חודשי ושבועי, תחזיות נוספות הכנסו לאתר הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב