דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלגול נשמות: שחזור גלגולים לתיקון הקארמה 

מאת    [ 19/10/2012 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 4193 פעמים ]

"אני רצה בתוך היער", מתחילה לפתע ש' לצעוק. "הם רודפים אחרי! גברים… עם כלבים…" היא מתנשפת עכשיו בכבדות. אחוזת פחד היא ממשיכה: "אני שומעת אותם מתקרבים… אני חייבת לברוח."

כך מתחיל שחזור חייה הקודמים של אחת מתלמידותי שנבחרה להדגמה שערכתי בקורס לשחזור גלגולים קודמים. ש' ביקשה לברר מדוע היא סובלת מפחד גבהים, ואם ניתן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. וכך המשיכה ההתנסות:

"אני מתחילה לעלות במעלה הגבעה, והם ממשיכים לרדוף אחרי… הם עוד מעט מדביקים אותי… מה אני אעשה?!" היא ממשיכה בבכי היסטרי. "אני מגיעה עכשיו לקצה ההר. למטה יש תהום! אני צריכה להחליט עכשיו- ליפול לידיהם או לקפוץ אל מותי." "ומה את מחליטה?" אני שואל. "אני לא יכולה ליפול לידיהם! אני מעדיפה.. לקפוץ," היא מפסיקה. "ומה קורה עכשיו?" אני מברר. "הכל שקט, הכל רגוע… אני מרחפת… רואה את גופי המרוסק למטה, אבל זה כבר לא משנה…"

החזרתי אותה אחורה בזמן, כדי להבין את הנסיבות שהביאו לסוף הטראגי הזה. היא שחזרה סיפור חיים עצוב, בו היא נשואה לגבר אכזר, שמנתק אותה מן העולם החיצון, סוגר אותה בבית ומתעלל בה, עד שפעם אחת היא מאבדת שליטה, הורגת אותו ובורחת.

ההמשך היה סצנת הפתיחה של השחזור.

בגמר השחזור עשינו "רטרו-הילינג", תיקון לאותו גלגול נשמות שנגמר בצורה כה טראגית ושהטביע את חותמו על חייה כיום בצורת פחד הגבהים שלה. במהלך התיקון כאילו הרצנו את הסרט אחורנית ושינינו את סופו של הסיפור. הסוף החדש שבחרה היה שהיא לא נפלה מהצוק אל מותה, כי אם ריחפה ממנו אל על ומצאה מקלט בין העננים. התסריט החדש לא שינה, אומנם, את מה שאירע בעבר, אבל שינה את החותם שהשאיר האירוע הטראגי על נשמתה, ועקב כך ביטל את פחד הגבהים ממנו סבלה.

 

מהי תרפיית גלגולים?

מוקדם יותר בשער זה הבאתי דוגמאות להזכרות ספונטנית בגלגולים. דג'א וו היא הדרך העיקרית בה זה קורה. דרך נוספת היא חלומות. רבים מאיתנו חולמים- חלומות חוזרים ונשנים- על מקום, אדם או סיטואציה שלא זכורה לנו מחיים אלה. לעיתים אלו הם זכרונות מגלגולים קודמים. הבעיה היא שלא החלומות ולא ההיזכרויות הספונטניות מספקות לנו את מלוא המידע על מה שעברנו. יותר מכך, הם לא מאפשרים לנו לתקן את הנזק שגרם הגלגול הקודם, ובאמצעותו לשפר את חיינו הנוכחיים.

הטכניקה של  שחזור גלגולים, המכונה גם תרפיית גלגולים, נתנה מענה לצורך למפות באופן שיטתי את גלגולינו הקודמים, ולתקן את הקארמה שלנו באמצעותם. זוהי טכניקה רוחנית מהפכנית, שאחד מהנסיונות המתועדים הראשונים בה התרחש בערב אחד בשנת 1952, בקולורדו, ארצות-הברית. מהפנט חובב בשם מוריי ברנשטיין הפנט אישה צעירה בשם רות סימונס, כדי לבצע תסוגת-גיל, כלומר להחזירה לשנות חייה המוקדמות. לאחר שהוכיחה עצמה רות סימונס כאובייקט היפנוטי מוצלח, עשה ברנשטיין ניסיון חסר תקדים להחזיר אותה עוד אחורה בזמן לתקופה שקדמה ללידתה.

להפתעתו חזרה רות סימונס לגלגול קודם, בו היתה אישה אירית צעירה, בת המאה השמונה-עשרה, ששמה היה בריידי מרפי. הוא חזר והפנט אותה שוב ושוב, בנוכחות עדים, ותיעד את סיפור חייה הקודמים. מאוחר יותר נסע לאירלנד, בדק בארכיונים עתיקים ואימת את המידע. הוא פרסם את הסיפור בספרו השערורייתי "בעקבות בריידי מרפי" (שתורגם לעברית, ויצא לאור בהוצאת אחיעבר בשנת 1960).

מטפלים הבאים מתחומי הפסיכותרפיה, הייעוץ הרוחני והרפואה ההוליסטית החלו להביע עניין בתרפיית הגלגולים, עניין שגבר המיוחד לאחר שד"ר בריאן ל' וייס פרסם את ספרו "Many Lives, Many Masters" ב- 1988. הספר, שתורגם לעברית תחת השם "שורשים ושיעורים בזמן" (ויצא לאור ב- 1995 בהוצאת "מרקם"), כתוב מנקודת ראותו של פסיכיאטר בכיר שגילה "במקרה" את תרפיית הגלגולים, תוך טיפול בחרדותיה של מטופלת צעירה, שאותה הוא מכנה קתרין, אשר חוזרת באופן ספונטני לגלגול קודם.

באמצעות שחזור הטראומות שאחראיות למצבה העכשווי, חרדותיה בהווה פוחתות ומצבה משתפר לאין ערוך. האפקט הטיפולי של שחזור הגלגולים שלה מניב תוצאות משמעותיות כבר אחרי הפגישה הראשונה, וזאת לאחר שנה וחצי של טיפול קונוונציונלי שכלל שיחות, תרופות והפנוזה, ולא הועיל כלל.

יותר מכך, מבין הגלגולים מתקשרת קתרין לד"ר וייס מסרים מבנו שמת כתינוק, עובדה שרק בודדים סביבו ידעו. בעקבות עבודתו עם קתרין, עובר גם ד"ר וייס עצמו מהפך תפיסתי ונפתח אל המימד הרוחני והפוטנציאל הטיפולי העצום הטמון בו. הוא הופך עם הזמן למאמין נלהב בשחזור הגלגולים ולדובר חשוב של השיטה, שזוכה להערכה בקרב יותר ויותר פסיכולוגים ופסיכיאטרים.

במאמר הבא... אציג לכם את העקרונות של טכניקת שחזור הגלגולים, ובאילו דרכים בכוחה לסייע לכם להבין את חייכם הנוכחיים ולשפר אותם!

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב