דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת דוקטור סימונס - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת? 

מאת    [ 19/10/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2103 פעמים ]

היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת. ד"ר סימונס, רופא בריטי שעבד בקליניקה פרטית שלו ברומא, פיתח תהליך מדויק שתוך 40 יום בלבד מאפשר להוריד בין 8 עד 12 קג של שומן מיותר בלבד מבלי לגעת בשומן טוב, שמרפד את האיברים בגוף וגם לא בשרירים. הוא אישית השתמש בשביל זה בכמויות קטנות של HCG - הורמון היריון שנוצר בגוף של אישה בהיריון. נוכחות של HCG גם היום מעידה על הריון מתקדם אצל אישה. כמו כן, משתמשים בהורמון זה לשיפור הפוריות אצל נשים אך בכמויות גדולות בהרבה.

ד"ר סימונס שם לב, שכאשר מטפלים בהתפתחות חסרה של איברי מין אצל בחורים צעירים, השומן שלהם מתחיל לזוז בגוף וצורת גופם משתנה לטובה. בעקבות זאת הוא השתמש בכמויות מזעריות של HCG ושילב אותן עם תפריט דיאטה דלת קלוריות כדי לראות אם הגוף לא רק משחרר את השומן אלא גם שורף אותו.

אכן ככה, השומן שהיה נעול במאגרים סמויים בגוף האדם משתחרר בנוכחות של HCG והופך להיות זמין בתור מזון שמכיל את כל המרכיבים שהגוף צריך.

גם היום מרפאות ורופאים ברחבי העולם משתמשים בממצאים של ד"ר סימונס כדי להעביר אנשים דרך התהליך המדויק שלו תוך שימוש בהורמון היריון אנושי.

אך בשנות השבעים, עם התקדמות טכנולוגיות ייצור חומרים הומיאופתיים, פיתחו חברות שונות בארה"ב תכשירים הומיאופתיים שכמעט ולא הכילו את ההורמון האנושי, אך עדיין הגוף המשיך לפעול על פיהם לשחרור השומן הנעול. זה קורה לפי עקרונות הומיאופתיה, שכיום מהווה ענף רפואה אלטרנטיבית בעל הוכחות מדעיות חותכות לטובת יעילות התכשירים ההומיאופתיים. הומיאופתיה טוענת שאחרי דילול מאוד גבוה של חומר מקור פעיל, הפעילות שלו אפילו גוברת והגוף מגיב בדיוק כמו שהיה מגיב לחומר המקור, כמעט וללא נוכחותו.

בארץ מאידך מפעל מורשה משרד הבריאות לתוספי תזונה, טבעון ביוטק, פיתח תוסף תזונה על בסיס עצות ים ולא על בסיס הומיאופתיה שנותן תחליף צמחי של פעולת HCG האנושית. אחרי בדיקות רבות כולל בדיקות מעבדה שמוכיחות שבתכשיר של טבעון ביוטק אין הורמון אנושי והוא מורשה למכירה לכלל האוכלוסיה.

כל האמור לעיל לא מקטין אפילו במעט את היעילות של השיטה עצמה – תהליך הרזיה מהפכני של ד"ר סימונס – דיאטת HCG – דיאטת ד"ר סימונס המקורית. אם עושים את התהליך המדויק עם התכשיר של המפעל המורשה של משרד הבריאות, מקבלים את התוצאה המיוחלת – נשים יורדות בממוצע 12 ק"ג, בעוד שגברים מקבלים תוצאות של 15 ק"ג בממוצע. הסיבה להבדל היא – מחזור, שנשים מקבלות במהלך הדיאטה ושגורם להאטה מסוימת של התהליך. אך התוצאה היא עדיין מרשימה ביותר – אין אף דיאטה אחרת, שלא פוגעת בגוף, לא משאירה אותך רעב וחלש ויחד עם זאת מקטינה את המידות שלך 1 ס"מ לכל ק"ג של שומן.

כיום יש הרבה חדשות על סכנות של דיאטת hcg. זה נובע מהרבה סיבות שקשורות לדבר אחד - כיום אסור לשווק דיאטה מבוססת הורמון אנושי גם בארה"ב וגם בארץ. לכן, ערכת דיאטת hcg שכוללת תוסף תזונה של המפעל הישראלי בעל רישיון משרד הבריאות טבעון ביוטק היא חוקית ויעילה ביותר. הוכחות היעילות אפשר לראות בסיפורים של אנשים שעשו את התהליך של דיאטה מהירה מאוד של ד"ר סימונס, ירדו במשקל ושומרים על התוצאות לאורך זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב