דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספוט לד LED חיסכון מקסימלי בחשמל 

מאת    [ 17/10/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2384 פעמים ]

תאורת לדים ככלל וספוט לד LED בפרט נפוצים יותר ויותר בימים אלו וזה מכיוון שאיכות הלד ועדיפותו מתחילה להיות משתלמת מבחינת יחס עלות תועלת. חיסכון בחשמל, פליטת חום נמוכה בהרבה, אורך חיים ארוך ושליטה בצבע, עוצמה וזוויות הארה הם רק חלק מהיתרונות של לדים על גבי נורות אחרות.

היום נעסוק בנושא החיסכון בחשמל, ספוט לד LED מגיע בעוצמות שונות שנועדו להחליף ספוט הלוגן. ספוט הלוגן 25W יוכל להיות מוחלף בספוט לד LED בעוצמה של 3W בלבד! חיסכון של 88% בחשמל. דומה לו יש את ספוט ההלוגן 50W שהוא נפוץ יותר, תחליף בלד יהיה בעוצמה של 5-6W וגם כאן החיסכון הוא זהה 88% !

ועכשיו מספיק עם המילים ונחשב מה שבאמת אנחנו רוצים לדעת, כמה זה עולה לנו לעומת כמה זה חוסך לנו? ניקח את נורת ההלוגן 50W וניקח דווקא את התחליף הגבוהה יותר ספוט לד LED בעוצמה של 6W. כיום 1KW בחברת החשמל עולה לנו 0.62 ש"ח , נחשב עבור זמן ממוצע של 10 שעות עבודה ביום, 7 ימים בשבוע, כמו כן נתחשב גם באורך חיי הנורה , ספוט הלוגן 2500 שעות לעומת ספוט לד פי 20! כ 50000 שעות! ספוט הלוגן יעלה 9-30 תלוי באיכות ובחברה, ספוט הלד יעלה 65-85 ש"ח ניקח ממוצע מכל אחד ונבצע את החישוב.

התוצאות המשוכללות לשנה מראות כי, ספוט ההלוגן יעלה לנו 152 ש"ח בחשבון החשמל שלנו בשנה. לעמותו ספוט לד LED, תתכוננו, 88 ש"ח בשנה! זאת אומרת שבשנה אחת תחסכו לנורה בודדת 64 ש"ח, אפשר להזכיר שנורת הלד בממוצע תעלה 75 שקלים ותוכל כבר להחזיר את ההשקעה בה תוך שנה, אך אחרי השנה הזו החיסכון הוא נטו שלכם. ואז למשל בחישוב לשנתיים נקבל כי ההלוגן יעלה 284 ש"ח והלד רק 100 ש"ח, כך שבשנתיים תחסכו 184 ש"ח לנורת ספוט אחתץ  תתארו לכם שיש לכם 50 ספוטים כאלה, בתור תאורה לבית או תאורת גינה, מדובר על חיסכון של של אלפי שקלים.

כל אדם בעל יכולת הבנה מינימלית יכול לראות שזוהי השקעה כדאית, אף מאוד! ספוט לד LED יוכל לחסוך לכם הרבה כסף בהשקעה קטנה, אז לכל הסקפטים ואלו שאומרים כי המחיר יקר ולא שווה, חישבו שוב והסתכלו על הנתונים! עם מספרים אי אפשר להתווכח.

כנראה שהעולם הולך לכיוון הזה, יש כבר ערים שלמות במאורות בתאורת לד, חיסכון עצום בחשמל למדינה ובסוף למשלמי המיסים... לנו. אז גם ירוק וגם חסכוני, עוברים ללדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב