דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוח בינלאומי מהארץ - על מה כדאי להקפיד? 

מאת    [ 17/10/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1935 פעמים ]

משלוח בינלאומי מהארץ לחו"ל הוא עניינם של בעלי עסקים קטנים, אשר מפיצים את המוצרים הייחודיים שלהם לסוכנים וללקוחות מעבר לים, אך גם של ישראלים רבים ששולחים חבילות מתנה לקרובים הגרים בחו"ל או לבני משפחה שנמצאים בטיול ארוך. חשוב להכיר את האפשרויות השונות למשלוח בינלאומי ולהקפיד על מספר תנאים, אשר יאפשרו לחבילה להגיע ליעדה במועד ובבטחה.

אריזה

אין להקל ראש באיכות האריזה של החבילה שלכם. גם אם אין בה פריטים שבירים היא צפויה לעבור טלטלות בדרך ולכן היא חייבת להארז בקפידה. חשוב לדפן את החבילה מבפנים בחומר בולם זעזועים, לוודא שחומרים נזילים כמו בקבוקונים שונים אטומים לחלוטין ולמלא חללים פנויים בחבילה בקלקר או נייר שימנע תזוזות לאורך הדרך. מומלץ גם ליצור מחיצות בין מוצרים שונים כדי שהחבילה תגיע בסדר האסתטי שבה נארזה ולא בצורה מבולגנת.

ביטוח

כדאי לשלם מעט יותר ולקבל מחברות השילוח הבינלאומי ביטוח שמכסה לא רק על הגעת החבילה ליעדה אלא גם על  שלמותה. ברוב החברות הביטוח הבסיסי מכסה בהיקף של מאה דולר לחבילה, אבל לפעמים יהיה צורך בהרחבת הביטוח כדי להבטיח פיצוי במקרה שאי הגעה של החבילה במועד שנקבע יביא לנזק עיסקי.

מעקב ממוחשב

במיוחד בשליחה של חבילה ליעד במדינה לא מפותחת, שבה אחוזי התקלות או העיכובים במשלוח בינלאומי גבוהים יותר, כדאי לדרוש מעקב ממוחשב על מיקום החבילה בדרכה ליעדה. המעקב הממוחשב אחרי המשלוח הבינלאומי מאפשר לכם לדעת מהמחשב האישי בבית היכן נמצאת החבילה שלכם בכל רגע נתון ובמקרים שיש תקלה במשלוח  זה גם יקל עליכם לחלץ את החבילה ולחדש את המשלוח.

מה לא לשלוח?

חשוב להכיר במגבלות המכס של מדינות שונות בעולם, וכן לדעת מראש על מוצרים שכל מדינה אוסרת על כניסתם לשטחה. באופן גורף, חומרים נפיצים כמו זיקוקים, עורות בעלי חיים ופרוות אסורים למשלוח לרוב המדינות בעולם. אוסטרליה, לדוגמא, אוסרת על שליחת מזונות מכל הסוגים במשלוח בינלאומי. רוסיה לא מתירה שליחה של משקאות אלכוהוליים ולדנמרק איסורים משלה הכוללים שמן זית, דבש ושוקולד. לכן, עוד לפני הארגון של החבילה ואריזתה, חובה לברר אם תכולתה מאושרת לכניסה לארץ היעד.

 

לסיכום, בבואנו לשלוח חבילה אל מעבר לים יש לבחור בשיטת השילוח המתאימה ובחברת משלוחים אמינה אשר תבצע את עבודתה נאמנה וגם תהיה מסוגלת להתמודד עם משברים שונים, במידה ואכן יתרחשו. מומלץ לבחור בחברה גדולה וותיקה בתחום וגם לשאול לדעתם של חברים ומכרים אשר משתמשים בשירותי שילוח לחו"ל באופן תדיר יחסית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב