דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דברים שצריך לדעת לפני שבונים בית 

מאת    [ 17/10/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 4172 פעמים ]

בניית הבית בעצמך היא חוויה ייחודית שתשרת אותך לכל החיים. אבל עבור הקבלן והפועלים זו בסה"כ רוטינה.לכן אתה צריך לקחת חלק פעיל בכל האספקטים של בניית הבית כדי לוודא שתצא בסוף עם הבית שחלמת עליו.

בניית הבית שלך לא  יכולה להיות פאסיבית מצידך כמו התייחסות לאיזה דלתות תרצה לבחור לבית. כמו דלתות עץ.ישנם הרבה החלטות שאתה חייב לקחת.אם את לא יכול או לא מוכן לקחת החלטות אלו. אתה מחייב את הקבלן לקחת אותם ולקחת את הסיכון שהבית לא ייצא כפי שתיכננת. להלן 5 דברים שאתה חייב לדעת ולקחת אותם כשיקול בבניית הבית.

 

1. דע את התקציב שלך.

לפני שאתה בונה בית חדש. בדוק את התקציב שלך ואת מחירי החומרים לבית ותבחן אם אתה יכול לבנות את הבית שאתה רוצה.רוב הקבלנים מציעים לך כלי כדי לבדוק בערך כמה יעלה לך לבנות את הבית כפי שאתה רוצה אותו.החישוב כולל את הבנייה, מס , חומרי בנייה וכו'.

ברגע שיש לך את המספרים ואתה יודע שאתה יכול להרשות לעצמך את הבית.רכוש את התוכנית מהקבלן ותסגור את פרטי העסקה מול הבנק.קח בחשבון שמשכנתא על בניית בית קצת שונה ממשכנתא רגילה.

 

2. בדוק את המוניטין של חברת הבנייה שלך. קיימות המון חברות בנייה בחוץ אבל לא כולם שוות בערכן.תעשה מחקר כדי לבדוק למי יש מוניטין יותר טוב.תתייעץ עם מכרים או בדוק באינטרנט בשביל המלצות.

 

3. תבנה עם מחשבה על מכירה עתידית. לא משנה את כמו עד כמה אתה אוהב את הבית שאתה בונה. קיים סיכוי שהוא לא יהיה הבית האחרון  שאתה תשתכן בו.כאשר את מבין זאת.לכן כאשר את בונה את הבית אל תוסיף פיצ'רים יקרים יותר משאר השכונה.אל תבחר דבר שהוא מחוץ לנורמה. תשאל את עצמך על כל דבר שאתה מוסיף לבית עם הוא ידבר לאנשים אחרים בעתיד.

 

4. חשוב ירוק. תוודא שאתה עושה מחקר כדי למקסם את צריכת האנרגיה  של הבית.האדריכל של הבית  יכול לעזור לך לתכנן את הבית כך שהחלונות ייפנו דרומה כדי שתקבל יותר שעות שמש.אתה תרצה לוודא שחדרי האמבטיה , חדר הכביסה  פונים דרומה עם חלונות קטנים כדי לשמור על החום.

 

5. דבר אחרון הוא לעבור על הרשימה של הדברים שתכננת מראש שיתווספו לבית כדי לוודא שלא שכחת שום דבר. שיפוץ הבית יכול להיות דבר יקר יותר ממה שאתה חושב. לכן חשוב לתכנן נכון את הבנייה כך שלא תצטרך לשפץ בעתיד חלקים יקרים מהבית.

 

אחרי שסיימת לבנות את הבית. הגיע הזמן להתחיל בפרטים הקטנים כמו אילו דלתות עץ או דלתות אחרות כדאי לקנות לבית.האם כדאי להוסיף שטיחים לבית. ואיך לעצב את חדרי הילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב