דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה- מצרך חשוב בכל חנות 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1707 פעמים ]

 

בעולם המודרני בו אנו חיים, הולכים וגדלים מיום ליום מאמצי השיווק השונים שננקטים בידיהם של החנויות. כל חנות מעוניינות לעורר כמה שיותר עניין בקרב מבקריה, כשחלק מאותם צעדים שיווקים תורם להעלאה מתמדת בהכנסותיה. הצבת מתקני תצוגה, נחשבת כיום ללא כל ספק לאחד מן הצעדים השיווקים המרכזיים ביותר שננקטים בידיה של כל חנות, המוכח כבעל השפעה ניכרת על היחס שנוהג הצרכן כלפי אותם המוצרים המונחים על גביהם.

היכן מוצבים מתקני התצוגה ברחבי החנויות?

השיווק באמצעות מתקני תצוגה, מתאפיין בדרך כלל בשלושה מיקומים מרכזיים בחנות. המיקום הראשון והבולט ביותר לעין, נמצא כמובן מחוץ לחנות, כשמדובר לרוב במוצרים הנמכרים במחירי מבצע מפתים. חלונות הראווה של החנויות, נחשבים אף הם למיקום אופייני למתקני תצוגה, בהם מופיעים לרוב מוצרי הדגל שלה. כמו כן, גם בתוך החנויות עצמן מופיעים בדרך כלל מספר לא מבוטל של מתקני תצוגה, המציעים לצרכן חלק גדול מן המוצרים הנמכרים בהן.

איך מעוצבים מתקני התצוגה המופעים בחנויות?

 גם כשמדובר על עיצוב של מתקני תצוגה, ניתן להבחין באינספור דרכים מרעננות ומיוחדות במינן, בהן ניתן לעצב מתקנים מן הסוג הללו. הדוגמא הפופולארית ביותר כיום בכל הקשור לנושא של מתקני תצוגה, מומחשת בצורת סטנד ייעודי לאותו מוצר, המורכב מכמה מדפים בהם מסודר המוצר בשורות. מלבד המדפים, מעוטר הסטנד בנוסף בתמונות ובכיתובים שונים, אשר באים לפרסם ולהציג את המוצר בפני הצרכנים.

מאילו חומרים עשויים מתקני התצוגה המיועדים לחנויות?

ייצור מתקני תצוגה מתאפשר כיום באמצעות מספר חומרים שונים, כשהדרך הפופולארית והמוצלחת ביותר, הינה מלוחות פרספקס. הפרספקס, שהוא למעשה זכוכית אקרילית, מציע ייצור פשוט ואיכותי של מתקני תצוגה בכל עיצוב בו תבחרו, כשגם העלויות כאן הן אטרקטיביות במיוחד. העובדות הללו, לא מותירות יותר מדי ספקות לבעלי החנויות, כשבוחרים לרוב בהזמנת מתקני תצוגה שיוצרו מלוחות פרספקס.

מתקני תצוגה הופכים כיום למצרך חשוב והכרחי עבור כל חנות מודרנית, כשמובילים ברוב המקרים לקידום מכירותיהם של אותם המוצרים המוצגים על גביהם. בהצגת כל מוצר על גביו של מתקן תצוגה ייעודי, גוברת כמעט באופן אוטומטי מידת ההתעניינות שמופגנת כלפיו מצד הצרכן, מאשר זו שהייתה במידה והיה מונח במדפי החנויות הסטנדרטים והכוללים שורה רחבה של מוצרים.

 מתקני תצוגה רבים מוצעים למכירה. עסקים רבים עושים שימוש במגוון רחב של מתקני תצוגה שונים להצגת מוצרים, מחירים, תפריטים ועוד. אלו עושים עבודתם נאמנה זה שנים רבות ועל פי דעתם של רבים לא יימצא תחליף ראוי לפרספקס בשנים הקרובות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב