דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה? 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 3932 פעמים ]

היא נראית כמו שאתה אוהב ואתה מת להתחיל איתה. למה לא בעצם? אבל אז עוברת עוד שנייה ואתה לא מסוגל לעשות את הצעד הראשון. אם תחכה עוד דקה מישהו אחר יעבור ויתחיל איתה.

התסריט הזה מוכר לך? אם כן, כנראה שאתה באמת מתקשים להתחיל עם בחורות והגיע הזמן לשינוי בחיים. לא קשה ללמוד איך להתחיל עם בחורה ובעצם יש לכך כמה תרגילים פשוטים.

 איך להתחיל עם בחורה ולהצליח במשימה

 גם אם הביטחון העצמי שלך בקרשים והפעם האחרונה שהתחלת עם מישהי הייתה לפני שנתיים, אל תתייאש. שיפור ביטחון עצמי הוא הצעד הראשון. תהיה בטוח שבחורים רבים היו כמוך אבל אחרי שהם למדו את סודות הפיתוי, הם הפכו לאמנים ממש והיום הם יכולים ללמד כל אחד את שפת החיזור. כי בעצם, זה פשוט מאוד. ברגע שהביטחון העצמי שלך יגבר, תוכל להתחיל עם יותר בחורות ותנחל יותר ויותר הצלחות. כל זה יעלה עוד יותר את הביטחון העצמי שלך.

 כל הסוד הוא לדעת את אמנות הפיתוי שמפילה כל אישה ברשת שלך. אחת הדרכים הבטוחות לפיתוי יעיל היא לחיצת היד שלך. האם היית מודע עד עכשיו לאופן שבו אתה לוחץ יד? גש אליה, אחוז בידה בעוצמה והבט לתוך עיניה. תיצוק לתוך לחיצת היד את כל מה שאתה רוצה להעביר לה: ביטחון עצמי וגבריות ותחושה של הפסד אם היא לא תיענה לך. אם תשדר את הביטחון הנכון ותלחץ את ידה באופן הנכון, אחוזי ההצלחה שלך יעלו פלאים.

אחד המקומות בהם תמצא הרבה בחורות הוא מועדון. אז, איך להתחיל עם בחורה במועדון? כמו מחוץ למועדון, עם ביטחון עצמי וישירות. תהיה חברותי ותצטרף לחבורה שבה נמצאת הבחורה שאתה מעוניין בה. משם הדרך כבר קצרה.

 לא להזניח את הזירה הוירטואלית

 יש עוד דרכים להתחיל עם בחורה ובאמת שלא מוכרחים לצאת למועדונים בשביל זה. היום חלק גדול מההיכרויות הן הכרויות בפייסבוק או במקומות אחרים באינטרנט. הפייסבוק מאפשר לך להכיר מגוון עצום של בחורות, לסנן את אלה שלא מעניינות אותך ולפעול להשיג את אלה שכן. איך מתחילים עם בחורה בפייסבוק? כמו בעולם הוירטואלי רק שהפעולה כן נעשית דרך המחשב. זה נשמע אולי מבלבל אבל היום כבר אין באמת הבדל בין העולם הוירטואלי לעולם האמיתי. השתתף בשיחות כלליות שגם היא משתתפת בהן ותתקרב אליה באיטיות. נסה ללמוד אותה לפני שאתה פונה אליה ישירות, כדי שהיא לא תיבהל. כשתרכוש את אמונה תוכל לעשות את הצעד הראשון. למעשה, השאלה הגדולה "איך להתחיל עם בחורה" נשמעת מרתיעה יותר ממה שצריך. התשובה פשוטה ולא מסובכת. אתה רק צריך להתגבר על המשוכה הראשונה ומשם ההצלחה בטוחה.

אומנות הפיתוי מתחילה כאן בוא ללמוד איך לבתחיל עם בחורה - אגלה לך את הסודות שלי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב