דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות של גני ילדים פרטיים 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2967 פעמים ]

 חשוב שנדע את שני צידי המטבע על מנת לעשות החלטה מושכלת בנושא המאוד חשוב אשר קשור לגידול ילדינו הקטנים.

ההחלטה של איזה גן לבחור לפעוטות מעל גיל שנתיים היא החלטה קשה מאוד כיום יש שני סוגים של גני ילדים פרטיים או עירוניים. המסגרות השונות הללו גרומות ללא מעט בלבול בקרב ההורים החדשים.

תחילה נגדיר את ההבדל בין השניים:

גני ילדים פרטיים-  בגני ילדים פרטיים מדובר העצם במסגרת פרטית המופעלת על ידי הגננת בעלת הגן, הרוב הפעמים מדובר בבית פרטי עם חצר או, דירת גן, אבל הסוג המומלץ ביותר הינו בית פרטי עם גינה מושכר לצורך הגן (כלומר לא באותו בית שבו אנו גרים) יכול להיות גם דופלקס אשר חלקו האחד מוגדר כגן וחלקו השני הינו דירת המגורים. בכל אופן עדיף מאוד שתהיה הפרדה פיזית.

המטרה שהיא גם ההיתרון הכי בולט של גני ילדים  פרטיים, לתת מענה אישי לכל הורה וילד כי כאן קיים יחס ישיר בין גובה התשלום לבין היחס שניתן.

בגני ילדים פרטיים ישנו יחס גדול של מטפלות על קבוצה קטנה של פעוטות, שעות פעילות יותר ארוכות, ללא תלות בחופשים מוגדרים במשרד החינוך, פעילות העשרה מאוד מגוונת , חוגים שונים. גני ילדים ברחובות פרטיים שמים יותר דגש על מוזיקה, צעצועים מגומי, עץ, או בד רך, הגן יהיה מקושט הצבעים פסטליים, נעימים, מרגיעים, פינות ליטוף, מבחר עשיר של צעצועים, משחקים ומיתקנים.

אם מדובר במסגרת של צהרון  או מעון ,יהיה ניתן למצוא תפריט עשיר של בין שלוש עד ארבע ארוחות ביום תוך כדי הקפדה על תזונה נכונה ומותאמת לפעוטות בזמנים מוגדרים.

עוד יתרון חשוב של גני ילדים ברחובות , הוא זמינות. יש היצע מאוד גדול בכל עיר כאשר מדובר בגני ילדים פרטיים, עוד נתון חשוב זה מעורבות ההורים בגן ילדים, מעורבות בפעילויות שמוצעות, בהשתלבות של ילדם בגן וההתפתחות האישית של כל ילד בנפרד.

אבל כמו בכל דבר יש גם חסרונות מעטים שדובר על גני ילדים  פרטיים, אותם חסרונות הופכים ליתרונות כשאנחנו מדברים על גני ילדים  עירוניים.

גנים עירונים- יש פיקוח של העירייה, בניגוד לגן ילדים פרטי ששם אין פיקוח, אבל גם לזה יש פיתרון.

קודם כל לבדוק האם לגננת יש תעודות, מה הוותק שלה בתחום, אפשרי לעשות בדיקות פתע באמצע היום, אפשרי גם להתקין מצלמות אינטרנט כפי שנאמר "בעל המאה הוא בעל הדעה" אם אתם משלמים על כך לא אמורה להיות לגננת בעיה.

עוד יתרון בגן ילדים עירוני הוא כמובן הכסף. העלות של גן עירוני זולה בהרבה מגן פרטי, אך יש לקחת בחשבון שגן פרטי מציע הרבה יותר הן מבחינת תזונה והן מבחינת שעות פעילות ואיכות כמובן.

כמו בכל דבר גם בבחירה בין גן ילדים פרטי לעירוני יש יתרונות וחסרונות תמיד ניתן לנסות לשלב בין השניים, כלומר גן פרטי בעלות נמוכה יחסית שנותנת דגש על דברים חשובים כגון: ההתפתחות של כל ילד בצורה אישית תוך כדי מתן דגש לאופי שלו, תזונה מכונה ועשירה והכי חשוב ללכת עם ההרגשה שלנו כהורים. אם לנו נעים באותו גן, כנראה שגם לילדים שלנו יהיה נעים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב