דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו שיטות יש להדפסת דיסקים 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1952 פעמים ]

במפגש ראשוני עם הדיסק עוד בטרם הכנסנו אותו לקורא אנו רואים את ההדפסה עליו, זו יכולה להיות תמונה, טקסט או כל דבר אחר שמעיד על תוכנו. בדיסקים בעלי אופי שיווקי תמונה זו אמורה לשכנע אותנו להכניס את הדיסק לכונן ומשימה זו לא פשוטה. תחום הדפסת דיסקים נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות ביתי תעשייתי קל (או ביתי כבד) ותעשייתי, חלק משיטות ההדפסה יכולות לשמש בשני המקרים אך יחד עם זאת ההבדל העיקרי הוא בכמות הדרושה להדפסה והעלויות. בעוד שבשיטה הביתית נוכל להדפיס עותק אחד או עשרה בשיטות התעשייתיות הדפסה של עותק אחד תהייה כרוכה בזמן הכנה רב ובעלות גבוהה.  
שיטות הדפסה על דיסקים ביתיות:
הזרקת דיו – בעזרת מדפסת דיו עם מגש המותאם להדפסת דיסקים ניתן להדפיס על דיסקים עם ציפוי המותאם להדפסה לרוב בצבע לבן, תוכנת העריכה של הדפוס מצורפת למדפסת וניתן ללא ידע מוקדם ליצור תווית יפה לדיסק צרוב. 
מדבקות – קיימות מדבקות בקוטר 12 ס"מ המותאמות לדיסק, מדבקות אלו מגיעות על גיליון A4 למדפסת דיו או לייזר. תכנון ההדפסה פשוט וניתן להגיע לתוצאות מרשימות במחיר סביר כמובן בהתאם לאיכות המדפסת. לאחר ההדפסה מקלפים את המדבקה מהגיליון ומניחים אותה על הדיסק. 
Lightscribe  -  שיטה חדשה יחסית, בסיום הצריבה הרגילה הופכים את התקליטור והקרן מציירת את ההדפסה על גבי משטח מיוחד, היתרון העיקרי הוא שאין צורך במדפסת או מדבקות אך החיסרון הוא שהמדיה יקרה וזמן הציור ארוך. 

שיטות הדפסה על דיסקים לתעשייה בכמויות קטנות. 
הדפסה תרמית –בשיטה זו מועברת ההדפסה לדיסק ע"י גלילים צבעוניים או גליל שחור, קצב ההדפסה אינו מהיר ודרושה מדיה עם משטח עליון המתאים לשיטה זו אך התוצאה באיכות גבוהה מאוד עם צבעים חדים ויפים, במדפסות החדשות ישנו גליל נוסף שקוף המעניק להדפסה גימור מבריק. 
הזרקת דיו בהזנה אוטומטית – בדומה להזרקת דיו ביתי אך עם מדפסות מהירות יותר מוזנות המדפסות על ידי זרוע רובוטית המכניסה ומוציאה את הדיסקים וככה אנחנו מבצעים הדפסת דיסקים
מדבקות –בדומה לשיטה הביתית אך כאן יודפסו המדבקות בבית דפוס בכמויות גדולות ובאיכות גבוהה.

שיטות הדפסה על דיסק תעשייתיות
דפוס משי – בשיטה ותיקה זו יוכנו רשתות המייצגות את צבעי הפרוסס CMYK ובעזרת מכונת דפוס תועבר התמונה לדיסקים, השיטה מתאימה להדפסה על דיסקים מכמות של כמה מאות, התוצאה המתקבלת מרשימה בצבעים החמים ובאיכות, בשיטה זו יעשו לרוב שימוש בפעלים המתמחים בשכפול דיסקים. 
אופסט – שיטה דומה להדפסה על נייר, התמונה מפוצלת ל 4 צבעים ונצרבת על גבי לוח, גליל מיוחד מעביר את התמונה המפוצלת לדיסק שיכבה אחת בכל פעם, לאחר כל מריחה עובר הצבע יבוש עד לקבלת התמונה השלמה. השיטה מתאימה להדפסה על דיסקים מכמות של מאות ומעלה. 

נותני שרות יש המון, אבל נותני שרות איכותים זה דבר שקשה למצוא. זקוקים להפקות דפוס מקצועיות, איכותיות, מהירות ובמחירים ללא תחרות? אצלנו בבית דפוס סיגנאל דיגיטלי יש צוות עובדים מיומן, בעל ניסיון עשיר וכמובן בעלי שרות מעולים. חברתנו מתמחת בהדפסת קטלוגים, הדפסת חוברות, פולדרים וכמובן הזמנות לחתונה. השרותים נתנים באותו היום ובמחירים תחרותים. צרו איתנו קשר ומבטיחים שלא תתאכזבו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב