דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליקויי בנייה - סוגים שונים של ליקויים 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1921 פעמים ]

חשוב לדעת כי בעת בניית המבנה, לאחר השלמתו יכולים להתגלות ליקויי בנייה רבים אשר משפיעים על שוויו של הנכס וכן על רמת בטיחותו.  אם קניתם בית מקבלן ואתם מעוניינים לשלול ליקויי בנייה שונים או שמא אתם מעוניינים לרכוש בית יד שנייה ולבדוק האם יש בו ליקויי בנייה מסוימים אשר דורשים תיקון ומורידים את ערכו, חשוב שתפנו אל חברות מקצועיות המציעות שירותי בדק בית על ידי אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון.

 

ליקויי בנייה- לא בכולם ניתן להבחין

רוב האנשים אשר רוכשים דירה עושים את הטעות של להסתכל על הדירה ולהגיע להכרעה האם היא במצב תקין או לא. חשוב לדעת כי ישנם ליקויי בנייה רבים בהם לא ניתן להבחין בעין בלתי מזוינת ולכן הצעד החכם ביותר הוא להזמין מהנדס בניין אשר עובד עבור חברות בדק בית מקצועיות וזאת על מנת שהוא יבצע בדיקת ביקורת מבנים או בדק בית מקצועית ויספק לכם דו"ח מסודר ומקיף אודות הליקויים השונים.

חלק מאותם ליקויים בהם תוכלו להבחין ובהתאם תוכלו להזמין אנשי מקצוע או לחלופין חברת בדק בית מקצועית אשר "תשלים את האבחנה" ותאמר לכם האם קיימים גם ליקויים בהם לא הבחנתם הדורשים תיקון מיידי.

מה מצבה של תשתית החשמל והאם יש צורך להחליפה למערכת חדישה יותר אשר תוכל לעמוד בעומסים גבוהים יותר ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי חברות בדק בית תשמשנה אתכם כגורם המקשר בנכם לבין הקבלן או בעלי הנכס מבחינה משפטית וזאת על מנת שתוכלו לדרוש את התיקונים הנדרשים או להכריע באם משתלם לכם לרכוש את אותו נכס בו אתם מעוניינים וזה אשר עבר את הבדיקה.

ליקויי בנייה חיצוניים

כאן מדובר על ליקויים בהם תוכלו להבחין, כמו למשל צינור אשר עובר בחלקו החיצוני של חדרי הבית. כיום, קבלנים חייבים להעביר צינורות מסוימים (בעיקר כאשר מדובר על צינורות שהם חוטי חשמל) בתוך התעלות הפנימיות של החשמל וזאת על מנת לא לסכן את באי הבית.

ליקוי נוסף בו יכולים להבחין הוא מתגי חשמל אשר אינם מקובעים כהלכה ויכולים להוביל למצב של התחשמלות, רטיבות בתקרה (כאן מומלץ להזמין אנשי מקצוע אשר יבצעו בדיקת רטיבות בכל חלקי הבית), קירות מתפוררים, סדקים בקיר ועוד.

קחו בחשבון כי הליקויים המסוכנים ביותר הם לרוב הליקויים בהם אין אתם יכולים להבחין ולכן חשוב להזמין אנשי מקצוע שיבצעו בדיקה מקצועית באמצעות מכשור מתקדם ויאמדו את הנזק הקיים וכן יספקו לכם הערכת מחיר באשר לתיקונו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב