דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברזים לאמבטיה - פונקציונאליות ואסתטיות באחד 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1775 פעמים ]

ברזים לאמבטיה הם חובה בכל חדר אמבטיה. אם בעבר, רוב האנשים הזמינו ברזים סטנדרטים, כיום היצע הברזים המעוצבים גדול וכל אחד יכול לבחור באותו ברז מפורזל או מעוצב בסגנון וצבע המתאים לעיצוב הכלל של חדר זה.

שיקולים לבחירת ברזים


    • פונקציונאליות- חשוב לקחת בחשבון כי ברזים חייבים להיות פונקציונאליים ולכן אסור לנו להסתמך רק על המראה שלהם. אם תחליטו לבחור בברז שלא נבדק קודם לכן וזאת משום שהעיצוב שלו שבה את עינכם, אל לכם להיות מופתעים כאשר תגלו כי הוא לא מחזיק מעמד לאורך זמן וזאת משום שהוא עשוי מחומרים שאינכם איכותיים או שהוא אינו מתפקד כהלכה מבחינת זרם המים היוצא מתוכו.


    • שימוש- ברזים לאמבטיה הם אינם אותם ברזים אשר ממוקמים בחלקים אחרים של הבית, דבר אשר חשוב לזכור וזאת על מנת לבצע את הבחירה הנכונה. ההמלצה היא לבחור את הברזים במקביל לבחירת האמבטיה שלכם וההתקנה שלה וזאת על מנת להבטיח כי הברז אכן מתאים לאמבטיה מבחינת פרופורציה, עיצוב ומבחינת התאמה למערכת האמבט.


    • זרם- ישנם סוגים שונים של אביזרים לאמבטיה וחלק גדול מהם משמש אותנו למטרות דקורטיביות ולא דווקא פונקציונאליות. דבר זה שונה כאשר מדובר בבחירת ברזים ויש לזכור כי זרם המים המופק מהברז יכול לקבוע את חוויית הרחצה שלנו. לכן, ההמלצה היא לוודא כי הברז בו אתם בוחרים מסוגלים לספק לכם את אותו זרם חזק בו אתם מעוניינים.


    • איכות- האם נתקלתם במצב בו בחרתם ברז מאיכות נמוכה לאמבטיה וגיליתם בשלב מוקדם מאוד לאחר רכישתו כי הוא מתפרק או כי הוא אינו מסוגל לווסת כהלכה בין זרם המים החמים לקרים? רובינו חווינו מצב זה ועל מנת להימנע מ"שידור חוזר", חשוב לבחור ברזים איכותיים העשויים מחומרי גלם חזקים. דבר זה יבטיח לכם עמידות לאורך זמן ותפקוד תקין.

בחירה נבונה של אביזרים לאמבטיה

בחירת אביזרים לאמבטיה חייבת להיעשות בצורה נבונה. חשוב מאוד לחלק את האביזרים החיוניים לנו ולהגיע להחלטה מהם האביזרים הפונקציונאליים יותר ומהם האביזרים הדקורטיביים יותר, כמו למשל מראות לאמבטיה או וילונות אמבטיה.

מגוון הצבעים, הצורות, הסגנונות ותכנון מיקום אביזרים אלו במקומות שונים בחלל זה, יהפכו את החלל לחדר מעניין ובעל אופי בו תוכלו לבצע את פעולות הרחיצה וההתארגנות בהנאה.

בצורה זו תוכלו לדעת איזה משקל להעניק לאותו אביזר בעת בחירתו ומה יהיו הדברים החשובים ביותר אותם יהיה עלינו לוודא בעת רכישה של המוצר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב