דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות של בחירת מאפרות מקצועיות 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1978 פעמים ]

אם החלטתם כי אתם מעוניינים באיפור מקצועי לרגל אירוע מיוחד, חתונה או שפשוט מאסתם כל בוקר להתחיל ולהקדיש שעות לאיפור הפנים, יש באפשרותכם לפנות אל מכוני יופי וקוסמטיקה המעסיקים מאפרות מקצועיות שיעשו בשבילכם את העבודה ויולידו את התוצאה המושלמת ביותר.

 

בחירת מאפרת מקצועית

ישנן נשים רבות המציגות את עצמן כמאפרות מקצועיות ומספקות שירותים של איפור המיועד לערב, איפור מיוחד לאירועים וכן איפור קבוע. חשוב לדעת כי על מנת לעסוק במקצוע זה חייבת המאפרת להיות בעלת רישיון של משרד הבריאות.

בנוסף, חשוב לדעת כי אם החלטתן כי אתם מעוניינות לעבור הליך של איפור קבוע, יש לקחת בחשבון כי לא תוכלו להוריד את האיפור או לתקן אותו לאחר הטיפול ולכן חשוב מאוד לבחור מאפרות מקצועיות אך ורק לאחר שאתן רואות תיק עבודות שלהן וחשות כי מאפרות אלו מציעות לכם את האיפור המקצועי ביותר.

כיום, כל מאפרת מקצועית אשר מבצעת טיפולים שונים הכוללים איפור קבוע פרה רפואי, איפור ערב, איפור לאירועים ואיפור למופעי אמנות שונים חייבת לעבור הכשרה ולכן חשוב מאוד לבקש מהמאפרת להציג את אותה תעודה, להציג את הרישיון אותו היא קיבלה ממשרד הבריאות וזה אשר מתיר לה לעסוק בתחום, לבקש ממנה המלצות וכן לברר איתה האם יש לה תיק דוגמאות על מנת שתוכלו להתרשם מעבודות שלה

 

מוצרי איפור איכותיים ועוד

הצעד הראשון של הליך האיפור הוא החלטה משותפת של המאפרת והלקוחה בדבר צבע האיפור בו היא מעוניינת. לאחר ההחלטה תפקידה של המאפרת הוא להחדיר את האיפור לאותו אזור עליו הוחלט מראש על ידי מכשיר קעקוע שבו מקובעת מחט. כאן מדובר על תהליך של קעקוע על שכבת העור החיצונית. התהליך לוקח בין רבע שעה לחצי שעה ומחזיק מעמד בין שלושה חודשים לשנה וזאת בהתאם לאזור אליו הוחדר הצבע.

ישנם מוצרי איפור שונים בשוק וחשוב מאוד לוודא כי המאפרת אותה אתם בוחרים משתמשת במוצרי איפור איכותיים לפנים שלכם. יש לקחת בחשבון כי כל מאפרת אשר מגדירה את עצמה כמקצועית תדאג לברר איתכם האם אתם אלרגיים לחומרים מסוימים ותציג בפניכם את מוצרי האיפור בהם היא משתמשת.

בנוסף, היא תעדכן אתכם כמה זמן האיפור יחזיק מעמד והוראות מיוחדות שיעזרו לכם לשמר אותו עד סוף האירוע לשמו שכרתם את שירותיה.

אם החלטתם להזמין תור אצל מאפרת מקצועית על מנת לעבור טיפול של איפור קבוע, יש לוודא כי המאפרת מחליפה מחטים, כי החומרים בהם היא משתמשת מתאימים לסוג העור שלכם (זכרו כי האיפור מוחדר לשכבת העור העליונה שלכם).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב