דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרגום ולימוד יפנית 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3992 פעמים ]

תרגום יפנית

תרגום ליפנית הוא מקצוע מרתק שפותח לכם דלת לעולם מרגש של התרבות היפנית. התרבות היפנית היא תרבות מרתקת ומעניינת. כול מי שמצוי בהיסטוריה של העולם יודע עד כמה יפן משחקת בה תפקיד חשוב וכמה התרבות היפנית ייחודית ומשפיעה על התרבות העולמית.התרבות משתקפת בשפה היפנית. יפנית היא שפה של עם חרוץ ונחוש שנגד כול הסיכויים, בתנאים גאוגרפיים קשים, ובגורל היסטורי לא קל, בנה את עצמו לכדי מדינה ייחודית ומרתקת. יפן עברה סבל רב במלחמות השונות ולמרות זאת התאוששה ובנתה את עצמה מחדש בגבורה. יפן עברה אסונות כבדים כמו הירושימה ונגסקי רעידות אדמה ועוד ובנתה את עצמה מחדש. יפן היא ארץ הניגודים: אסונות טבע מצד אחד ושליטה של האדם בטבע מאידך. היפנים הקימו מדינה מודרנית לתפארת ויש להם ערים מודרניות ומפותחות שעולות על ערי המערב. ביפן מסורת מפוארת הנטועה בליבם של האנשים מול מודרניות קיצונית, התמחות לגאדג'טים שמקדימה אפילו את המערב. יפן היא ארץ רבת פנים ומרתקת איזה עוד מקום יכול היה להביא לכול העולם שיטת לחימה מרתקת כמו קרטה, מזון מיוחד כמו סושי, ואמנות ייחודית כמו מנגה ואנימה.

השפה היפנית

יפנית היא שפה מיוחדת אין מספיק אנשים בארץ אשר יכולים לספק שירותי תרגום ליפנית ויש לתחום זה ביקוש רב. מתוך כך שלא הרבה אנשים בארץ שולטים ביפנית, אם תשלטטו ביפנית תוצע לכם עבודה רבה בתחום. תמיד מחפשים בארץ מתרגמים ליפנית. תרגום ליפנית דורש הבנה עמוקה של יפנית. הבנה עמוקה ושליטה בשפה נרכשת על ידי למידה מעמיקה של השפה היפנית. יפנית זאת שפה מאתגרת ומרתקת לכול חובב שפות, יש לה חוקים כל כך שונים משפות אירופיות עד שהיא פותחת צוהר לחשיבה חדשה על שפות בכלל. ללמוד יפנית פירושו להתנסות בשפה מאוד מיוחדת שתתאהבו בה ככל שתלמדו בה יותר. כך למשל כאשר תחליטו ללמוד יפנית תגלו כי המשפטים ביפנית כל כך מוזרים הפועל במשפט ביפנית למשל מגיע רק בסוף המשפט, לתארים ביפנית יש זמנים – מה שאין כמעט באף שפה וביפנית אין בכלל ריבוי אלה מאפיינים מרתקים לכול חובב לשון ושפה. אלה רק דוגמאות לייחודיות ולחוויה המיוחדת שתחוו כאשר תחליטו ללמוד יפנית.

יפנית - עושר תרבותי מרשים

יש ביפנית מגוון גדול של יצירות ספרותיות מדהימות, המצויים בספרות היפנית יכולים להמליץ לכם על מגוון יצירות ספרות נפלאות. ללמוד יפנית יאפשר לכם להיחשף לעושר תרבותי כתוב שהוא מרגש מאין כמוהו. שירה עשירה מול שירה מינימליסטית, ספרות היסטורית מרתקת מול ספרות מודרנית מרגשת. וכמו בכול שפה אין חוויה חזקה כמו לקרוא ספרות בשפת המקור, בלי לסבול ממשמעויות ודקויות אשר אובדות בתהליך התרגום. אם תרצו לעסוק בתחום של תרגום ליפנית תמצאו עבודה רבה. אם כן ללמוד יפנית זה רעיון מעניין גם כתחום מקצועי וגם כאפיק להתפתחות עצמית והעצמה אישית.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב