דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרגום ולימודי תאילנדית 

מאת    [ 15/10/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 4126 פעמים ]

תאילנדית היא שפה מיוחדת ומרתקת. לימוד תאילנדית היא חוויה מהנה ומיוחדת. אנו כאן בישראל כמו בעוד מדינות אחרות באים במגע עם הרבה אזרחים תאילנדים אשר עובדים במקצועות החקלאות ואשר מטפלים בהורים הבוגרים של כולנו. ישראלים רבים נמצאים בקשרים שונים עם תאילנדים ונהנים להכיר את תרבותם ואת שפתם. יש ישראלים שנישאו לנשים תאילנדיות ואשר רוצים ללמוד את שפתן. ובעיקר ישראלים רבים נוסעים לתאילנד לנופש ורוצים לעשות היכרות עם השפה התאילנדית. טיול בתאילנד כאשר אתם מכירים את השפה זאת חוויה עצומה הרבה יותר מאשר לטייל בלי להכיר את השפה.

מאפייני השפה התאילנדית

תאילנדית היא שפה טונאלית כלומר שטון הדיבור קובע את משמעות המילה ואותה מילה בהגיה טונאלית שונה מקבלת משמעות שונה. לכן חווית לימוד תאילנדית היא חוויה משעשעת ונעימה. רק ללמוד להגות את המילים בטונים השונים זאת חוויה מהנה מאין כמוה, השפה היא כמו שיר עם גבהים שונים והיא צבעונית מיוחדת ומשעשעת. אם תמיד התקשיתם באספקט הדקדוקי של שפות, תיהנו מתהליך לימודתאילנדית כי הדקדוק של תאילנדיתהוא פשוט יחסית בהשוואה לשפות אחרות, שפות אירופאיות לדוגמא. בשפות אירופיות יש דקדוק מורכב, גופים רבים, זמנים רבים ומורכבות דקדוקית עצומה, תאילנדית היא שפה שהדקדוק שלה קל וברור. דרך ההגייה גם מסבירה את הגוף והזמן הדקדוקי ואין זמנים במובן האירופי של המילה.

תאילנדית לטיול בתאילנד

אם אתם מתכננים נסיעה לתאילנד לימוד תאילנדית אפילו ברמת דיבור בלבד תהפוך את הטיול שלכם לעשיר מיוחד ומהנה יותר. אתם תבינו הרבה יותר את המתרחש סביבכם ויהיה לכם קל יותר להגיע לאתרים, ליהנות במסעדות, ולתקשר עם אנשים. התאילנדים מאוד מעריכים זרים שעושים מאמץ לשוחח בשפתם, גם אם הדיבור חלקי או לא משולם. לימודתאילנדית זאת הכנה נפלאה ומיוחדת לקראת טיול בלתי נשכח בארץ הססגונית ומקבלת הפנים שהיא תאילנד.

תאילנדית לצורך תרגום

ניתן ללמוד תאילנדית מדוברת רק כדי לשוחח בתאילנדית וניתן ממש ללמוד לכתוב תאילנדית וללמוד גם דקדוק ואוצר מילים בתאילנדית ממש לעומק. כך שניתן ללמוד תאילנדית בכמה רמות. אם שפות הוא תחום העיסוק וההתמחות שלכם תאילנדית היא שפה מבוקשת מאוד עבור מתרגמים בארץ. תרגום לתאילנדית נדרש כאן מאוד כי יש כאן תאילנדים רבים שהם עובדים זרים ולכן יש צורך במתרגמים ובמתרגמים סימולטניים שיתנו להם שירות במוסדות הרשמיים השונים. תרגום לתאילנדית נדרש גם לחברות שונות כגון חברות כוח אדם, חברות סיעוד, ועסקים שונים אשר נמצאים בקשרי סחר ועסקים עם תאילנד,תרגום לתאילנדית הוא תחום תרגום נדרש ומבוקש בארץ שהתגמול עליו גבוהה ויש בו עבודה רבה. למצו ברץ מתרגם ששול בצורה מרשימה בשתי השפות זה די נדיר, חשוב אם אתם מחפשים מתרגם תאילנדית, לוודא שרמת העברית כמו גם התאילנדית מספיק גבוהות ושהו מצוי ומבין בתחום בו עוסק התרגום שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב