דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרשתות החברתיות תורמות לקידום העסק שלך 

מאת    [ 15/10/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3591 פעמים ]


"כל בני האדם נפרדים זה מזה ע"י שישה אנשים בלבד. שש דרגות של הפרדה בינינו ובין כל אדם אחר על פני כדור הארץ ".
מתוך הסרט: שש דרגות של הפרדה.

הרשתות החברתיות אינן כבר רשתות חברתיות בלבד, הן במה ענקית עליה מופיע כל מי שנחשב. ברשתות החברתיות נמצאת כמות גדולה של קהל היעד שלכם. 
אחת הסיבות להצלחתן של הרשתות החברתיות כבמה שיווקית, היא היכולת לתקשר ישירות עם קהל היעד הפוטנציאלי.
קידום ברשתות החברתיות נחשב לשיטת שיווק מצליחה גם בשל הפיכת השיווק לאישי, 
הגולש מרגיש שייך לקבוצה, הוא מביא חברים ואותה רשת חברתית הופכת יעילה עבור העסק.

פייסבוק- עם מספר כה רב של חברים בפייסבוק כל בעל עסק מבין כי אם הוא לא שם הוא לא קיים.
היתרון הגדול בפתיחת דף עסקי בפייסבוק הוא בראש ובראשונה הופעת הדף במנועי החיפוש באופן מידי.  נוסף לכך כל עדכון מגיע מידית לכל החברים בדף והם ידאגו להעביר את המסר הלאה.

לינקדאין- היא רשת חברתית עסקית המובילה בעולם, ברשת זו הפוקוס הוא יותר על עסקים ונדרשים בה פחות כישורים חברתיים.
לרשת זו נכנסים אנשים לצורך חיפוש עבודה או פרסום עבודה וזיהוי הזדמנות עסקית.

יוטיוב- רשת חברתית בה ניתן להעלות סרטונים המסבירים על השירות שלכם או על העסק שלכם.
את לינק הסרטון שהעליתם אתם יכולים לפרסם בפייסבוק ולקשר בין שתי הרשתות החברתיות.

קיימות רשתות חברתיות נוספות: הטוויטר, מיי ספייס, מקושרים, דה מרקר קפה ועוד.

היום רוב האנשים מבלים את מרבית שעות יומם מול המחשב.
שם הם חווים חוויות, משתפים, מגיבים, מפיצים-  כאן נכנס החלק שיגדיל עבורכם את מאגר הלקוחות.
לקוח מרוצה אוהב לשתף, בעיקר אנו הישראלים אוהבים להמליץ "קניתי שמלה בחנות... במחיר...."
"אכלתי את המנה הכי טעימה בעולם היום במסעדת..."
"הייתי בסופש במלון הכי שווה...."
מספיק שאדם אחד יתעניין בפוסט הזה והרווחתם עוד לקוח (ברור לכולנו שזה יהיה יותר מאדם אחד).

ההשתתפות ברשתות החברתיות תאפשר לך לדעת מה אומרים על המותג שלך, למדוד את שביעות רצון הלקוחות, לקחת חלק פעיל בשיחה- ברשתות החברתיות תוכל לתקשר באופן ישיר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.

על מנת להצליח ברשתות החברתיות, צריך לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות. כמו כל מערכת יחסים, יש לתחזק אותה באופן שוטף על מנת שהיא תעבוד. כדי לייצר יחסי אמון, יש להקשיב ללקוחות ולדבר איתם על מה שמעניין אותם.

 

בכל שאלה ניתן לפנות אלי


בקרו אותי באתר


 livnathadar-pr.co.il
בקרו אותי בפייסבוק 
facebook.com/livnathadar.pr


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב