דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג עסקי ברשת 

מאת    [ 15/10/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1725 פעמים ]

הנוכחות ברשת מאפשרת לעסק למשוך לקוחות פוטנציאלים ממוקדים יותר ולהגדיל את המכירות. באמצעות חלוקה נכונה של תקציב הפרסום , ניתן לחסוך כסף רב שהופנה לערוצים אחרים וממוקדים פחות.

יצירת מיתוג באמצעות אתר אינטרנט

אתר אינטרנט לעסק עדיין מהווה את הדרך הטובה ביותר למיתוג מקוון. השלב הראשון הוא בחירת שם מתחם (כתובת) שמשקף את השם של העסק. אם השם קליט, אפשר להשתמש באיות שלו באותיות לועזיות (לדוגמה - קל גב - Kal-Gav). אם השם ארוך או מסורבל, אפשר להשתמש במילת המפתח העיקרית. לדוגמה, עסק של מנעולן יכול לבחור בכתובת locks-israel.co.il.

לאחר שיש לאתר כתובת, יש לפנות אל חברת בניית אתרים המתמחה בעיצוב גרפי וליצור אתר בעל חזות המשקפת את חזון העסק מבחינת התאמת צבעים וגרפיקה. לאחר שהעיצוב מוכן, יש להכניס מספר דפי תוכן תדמיתיים ובמידה ויש מוצרים ספציפיים אותם רוצים למכור, ליצור גם דף ייחודי עבור כל אחד מהם.

לאחר שהאתר מוכן, יש לבצע פעולות משלימות לשיווק באינטרנט , וזאת על מנת שלקוחות פוטנציאלים חדשים ייחשפו אליו כאשר הם גולשים בגוגל או באתרים בעלי אופן עסקי מובהק כמו דפי זהב.


יצירת מיתוג באמצעות רשתות חברתיות

רשתות חברתיות מודרניות מהוות שער כניסה נוסף לכל עסק אשר רוצה למתג את עצמו. לדוגמה, דפים עסקיים בפייסבוק מאפשרים לבעל העסק להעלות עדכונים שונים או אפילו מבצעים אותם הוא יכול לשתף עם גולשים אחרים. ככל שהעדכונים כתובים בצורה פיקנטית יותר ומושכים את העין, כך הסיכוי שהגולשים ישתפו אותם הלאה, גדל... חשוב לזכור כי כיום ניתן לשלב מדיה כמו תמונות וקטעי וידאו בעדכונים, ואלו הרבה יותר מושכים מסתם עוד כמה שורות טקסט.

למרות שניתן לנהל קמפיינים ברשתות חברתיות בצורה עצמאית, גם בתחום זה ישנן חברות אשר אמונות על עיצוב ותחזוקה של קמפיינים חברתיים. עסק שפותח דף ברשת חברתית רק על מנת לסמן V בספר, יימצא שקשה מאוד לשמור על עניין בקרב הגולשים לאורך זמן. למרבה המזל, מרבית הרשתות החברתיות וכמובן פייסבוק, מספקות נתונים סטטיסטים אשר עוזרים להבין כיצד הגולשים מתקשרים עם הדף ועד כמה הם פעילים בו. באמצעות הנתונים האלו, קל יותר להבין אילו פרסומים גורמים לאינטראקציה מצד הגולשים ואלו לא.

השילוב המנצח

בסופו של דבר, השילוב המנצח למיתוג עסקי ברשת משלב פעילות "אורגנית" של אתר אינטרנט ייעודי ביחד עם קידומו ברשת מצד אחד, ופעילות במדיה חברתית מצד שני. רק כך ניתן להשיג חשיפה מקסימאלית בכל ערוצי השיווק הקיימים ברשת האינטרנט המודרנית.

 

 

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב