דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות הצללה מתקדמים -צלונים 

מאת    [ 14/10/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2798 פעמים ]

צלונים זו מילה כוללת לכל פתרונות הצללה מתקדמים, כאשר אנו מזכירים את המושג צלונים הכוונה למכלול של אפשריות לצל לבית ולמשרד. הצלונים נחשבים לפתרון פרקטי ומודרני בו זמנית, לא רק שהם מונעים את חדירת קרני השמש, אלא הם גם נחשבים פריט עיצובי מודרני ועכשווי. משפחת הצלונים מאגדת בתוכה את האנטי סאן, תריסים חשמליים ואת סוגי הווילונות הוונציאנים.

תריסים חשמליים

הפתרון המודרני ביותר להצללת הבית מתבטא ביופי ופרקטיקה בו זמנית, התריסים החשמליים מאפשרים לנו לבחור את דרגת קרני האור שאנו רוצים שיחדרו הביתה. אך זו לא מטרתם העיקרית, עם הצללה מגיע גם היופי לחלל, תריסי גלילה חשמליים ידועים ביופיים ולכן גם משמשים כפריט מודרני לסלון או לחדרי השינה.

איך פועל התריס

תריסים חשמליים נקראים גם תריסי גלילה. שלבי התריסים מתכוננים על ידי מנוע חשמלי, מנוע התריס אינו מתוחכם במיוחד, זה מנוע רגיל ולכן אפשר לומר שאין תקלות רבות בתריסים אלו. מלבד היותם הפתרון האולטימטיבי להצללה, התריסים החשמליים אינם ניתנים לפתיחה מבחוץ לכן אפשר למצוא להם יתרון נוסף, הרחקת גנבים ופריצות לתוך המשרד או לבית.

אז והיום

בעבר תריסים חשמליים היו נחשבים לנחלתם של עשירים בלבד, היום זה כבר ממש לא כך, היום אנו יכולים לראות ביותר ויותר בתים את התריס החשמלי שהפך להיות פריט חובה בדירות שעוברות שיפוץ, התריסים החשמליים מתאימים לסגנונות שונים בעיצוב גם אם בחרנו בסגנון מודרני, כפרי או קלאסי, כיוון שאנו יכולים לבחור את הגוון הרצוי לנו ואת החומר ממנו יהיה עשוי התריס.

לשלוט באור

בעוד שבתריסים רגילים ניצבות מולנו שלוש אופציות לניווט השלבים, התריסים החשמליים מאפשרים לנו לנווט את האור, אנו יכולים לבחור אם לפתוח את התריסים לרווחה, לפתוח רק את החריצים לאור עמום ובאיזו דרגה אנו רוצים לפתוח את החריצים, השליטה היא בידיים שלנו, אנו בוחרים מה תהיה צפיפות השלבים והכל בלחיצת כפתור פשוטה.

תריס חכם

קיימים מספר סוגים של תריסי גלילה חשמליים, אחד המשוכללים ביותר עובד באמצעות חיישן. החיישן אחראי על מינון המדויק של האור שאנו רוצים בבית. זאת אומרת, כאשר יש אור חזק מאוד בחוץ התריסים יסגרו כך שתהיה הצללה בבית וכאשר מחשיך בחוץ התריסים יפתחו לרווחה.

בדיוק בצורה זו אנו יכולים גם לתכנת את התריסים לרוחות וגשמים, כאשר הרוח בחוץ חזקה התריסים יסגרו הרמטי וכאשר יש משב נעים של רוח התריסים יפתחו. בצורה זו אנו לא שולטים רק באור אלא גם בניקיון, בדרך הקיפה אנו מונעים חדירת אבק לבית.

בנייה חכמה

ההמצאות והשכלולים של הבניה החכמה מתפתחים במשך השנים ומקלים עלינו במובנים רבים. לא רק מבחינה עיצובית כמובן, אלא מבחינת יעילות ופרקטיקה. עם תריסי גלילה חשמליים המופעלים על ידי חיישנים אנו לא צריכים להיות מוטרדים מאבק או מגשם, אנו יכולים להמשיך את יום הסידורים שלנו כרגיל ולתת לבית החכם לעשות את שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב