דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה מושלמת לחנוכת בית פרטי 

מאת    [ 14/10/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2009 פעמים ]

דברים חדשים תמיד מרגשים.

בין כל אלפי הדברים בהם אנשים מתחדשים יש דבר אחד שהוא כנראה המרגש מכולם. משהו כזה שלאורך כל תקופת החיים קונים אולי רק פעם אחת. לא לא מדובר על גאדג'ט או תכשיט אפילו לא על מכונית משפחתית חדשה ומפנקת. הכוונה היא לבית פרטי.

לאורך שנים אנשים חולמים להגיע לכך והנה בן משפחה או אולי חבר קרוב שלכם עשה את זה. מן הסתם עבר את כל השלבים החל מחיפוש המקום המתאים, משא ומתן, רכישת הנכס, תוכניות ובנייה רבת שלבים וכאבי ראש. לרוב בסוף תהליך זה נמצא עצמנו מוזמנים לאירוע חנוכת הבית. עתה עלינו להתמודד עם דילמת המתנה. לאירוע כזה לא נהוג להביא משהו אישי אלא מתנה לבית. פעם היה נהוג להגיע עם נברשות או ("לוסטרות") שהיום אגב נקראים גופי תאורה או תמונת נוף לסלון אלא שלאחר שנים של תכנון ובניית מעון החלומות לא כדאי יהיה להביא משהו שאינו לטעמו של חתן השמחה שלא להגיד טעמה המדויק של אשתו.

אז איך בעצם אפשר להביא מתנה לבית מבלי להביא מתנה לבית ?

אחד היתרונות הבולטים של בית פרטי הוא החצר. מדובר במרחב חיצוני גדול ופתוח בו לידיעתכם הולכים לשרוץ צאצאיהם של בעלי הבית שעות רבות לאורך היום.

הרשו לי להציג בפניכם מוצר בו פגשתי לאחרונה בגינה של חברים. מתקן חצר מקסים לילדים העשוי עץ ארז איכותי. המתקן כולל מגוון אטרקציות כגון: נדנדות לילדים, מגלשה צבעונית, סולמות טיפוס, ארגז חול ואפילו בית עץ לילדים יפיפה.

חברי סיפר לי שהמתקן כבר עומד אצלו בגינה שנתיים והוא יציב ובטוח מאד. ילדיו נהנים לשחק בו ותמיד גאים להזמין גם את חבריהם להשתתף במשחקים. מאחר והמוצר עשוי עץ טבעי אזי הוא משתלב מצוין במדשאה כשמסביבו צמחים רבים והדבר היפה ביותר שהוא אינו דורש כל תחזוקה שוטפת בכל תנאי מזג אויר, השקיה, שמש ישירה וכו'.

נכון שכמתנה היא אינה זולה אבל בהחלט מתאימה למעמד בהנחה כמובן שמקבל המתנה הוא אדם קרוב. כמובן קיימת האפשרות שתירכש ע"י יותר מאדם אחד וכך העלות תתחלק בין כמה מוזמנים.

היתרון הגדול הוא שכנראה תהיו היחידים שיביאו מתנה אשר אינה מיועדת לבעלי הבית אלא לילדיהם. ואם במקרה עדיין אינכם הורים אסיים בכך שאומר שאין דבר שהורים אוהבים יותר מלראות את ילדיהם שמחים ועסוקים לאורך זמן.

דרור דקל בעלים של חברת Backyard Stories . החברה מייבאת ומשווקת בארץ את מתקני החצר מעץ לילדים של המותג הקנדי הותיק Big Backyard . בנוסף מייצרת החברה נדנדות עץ לכל המשפחה מגוון מוצרי פנאי מעץ לגינה הפרטית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב