דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג חלבי 

מאת    [ 13/10/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2328 פעמים ]

קייטרינג חלבי- אל תתפשרו

אנשים רבים אשר מחליטים על קייטרינג חלבי לאירוע שלהם, סבורים כי בחירת חברת קייטרינג אשר עונה על הקריטריון של הכנת מאכלים חלביים, מספקת. סברה זו שגויה, שכן כאן יש לבדוק דברים חשובים ומהותיים נוספים וזאת טרם אתם מזמינים שירותי קייטרינג חלבי מחברה זו או אחרת. מאמר זה יגולל בפניכם את כל הנקודות החשובות ביותר אותן יש לברר עם חברות הקייטרינג טרם בחירתה של זו המתאימה לסוג האירוע שלכם.

 קייטרינג חלבי- התאמה לקהל המוזמנים

כל אחד מודע לעובדה כי הפקת אירוע הוא פרויקט לא פשוט וישנן פעמים בהן אנו מתמודדים עם כל כך הרבה מטלות הקשורות אל האירוע עד כי אנו שוכחים שיקולים חשובים מאוד בעת בחירת סוגי המזונות אותם אנו מזמינים מחברת הקייטרינג. חשוב לזכור כי תפריט קייטרינג חלבי חייב להיות מותאם אל קהל המוזמנים של האירוע הן מבחינת המוצא שלהם, קבוצת הגיל ודרישות מיוחדות (מאכלים ללא סוכרים, מאכלים חלביים דלי שומן ועוד). לדוגמה, אם מדובר על אירוע שנערך לרגל פרישה לפנסיה ורוב המוזמנים הם בני שישים ומעלה, קרוב לוודאי שיהיה זה נבון לבחור בפשטידות, סלטים ומאכלים בסיסיים ובריאים ולא במזונות עתירי שומן, אך אם מדובר בקהל מוזמנים הכולל משפחות עם ילדים יש לקחת בחשבון שילוב נכון של מאכלים המותאמים לחך הילדותי, כמו למשל פסטות ופיצות וכן מאכלים המתאימים לבלוטות הטעם של הקהל הבוגר.

 קייטרינג חלבי- תפריטים המותאמים לסוג האירוע

חשוב לקחת בחשבון כי חברה המציעה שירות של קייטרינג חלבי אינה בהכרח מתאימה לסוג האירוע שלכם. אם מדובר באירוע קטן ואינטימי בררו האם חברת הקייטרינג היא חברה המספקת קייטרינג לאירועים קטנים ויש לה ניסיון קודם בסוג אירועים הדומים לאירוע אותו אתם מתכננים לערוך. קחו בחשבון כי קייטרינג בתל אביב המיועד לאירועים קטנים שם דגש על פרטים שונים לחלוטין מאשר חברת קייטרינג לאירועים גדולים יותר. כאן חשוב לשים דגש על האפשרות לבנות תפריט אישי המותאם לסוג האירוע, צורת ההגשה, הכנת האוכל ביום האירוע ועוד.

 קייטרינג חלבי- לכל שעות היום

בניגוד למה שרבים חושבים קייטרינג חלבי אינו מתאים רק לאירועים המתרחשים בשעות הבוקר או הצהרים או לאירועי שבועות וחגים נוספים בהם נהוג לאכול מאכלים חלביים. ניתן להזמין קייטרינג לאירוע המתרחש בכל שעה ולקבוע מה יהיו סוג המזונות וצורת ההגשה בה אתם מעוניינים. אם למשל החלטתם כי אתם מעוניינים להזמין הסעדה למסיבה פרטית בבית, לפגישת הנהלה בעסק או לערב קוקטייל  לרגל השקת מוצר חדש של החברה בוילה אשר שכרתם, ההחלטה על קייטרינג חלבי יכולה לספק לכם פתרון הסעדה מושלם. כאן תוכלו להזמין מגוון מתאבנים מיוחדים, כמו למשל תאנים שבתוכן גבינת רוקפור, כריכונים עם סלמון וגבינת שמנת, אשר יהפכו את תחילת האירוע לחגיגה ולאחר מכן לשים על השולחן צלחות מעוטרות עם סוגים שונים של לחמים, מגשי פטריות מסוגים שונים, דגים, פסטות מיוחדות ועוד. זכרו! חברת קייטרינג בעלת מוניטין וניסיון תהפוך כל אירוע לאירוע מוצלח. לכן, אל תתפשרו ובחרו בקייטרינג האיכותי ביותר לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב