דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקרוא לילד בשמו - חדר מעוצב 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1558 פעמים ]

חדרי ילדים מעוצבים זה באמת דבר חשוב מאוד לא רק עבור הילד אלא גם עבורנו, יש המוצאים קשר ישיר בין חדר ילדים מעוצב לבין התפתחות הילד. הסיבות לכך הן רבות, צבעים יכולים להשפיע על המוח של הילד, עיצוב רהיטי ילדים גורמים להנאה גדולה יותר אצל ילדינו ודבר נוסף הילדים מתפתחים להיות יותר יצירתיים.

שנתחיל ?

איך מתחילים בעיצוב חדר ילדים, מה באמת צריך לעשות בכדי לעצב את חדר הילדים ברמה הגבוהה ביותר. ראשית עלינו לתכנן את הריהוט, קל יותר להתאים את הצבע של החדר ואת הטקסטיל בחדר לריהוט חדרי הילדים ולא ההפך. ריהוט חדר ילדים כולל מיטה, ארון, ספרייה, שולחן כתיבה ופרטי אחסון.

לא רק יפה

חדר ילדים כמובן שצריך להיות מרשים ויפה אך הוא חייב להיות גם פרקטי ונוח עבור הילד אחרי הכל את מרבית זמנו הילד יעביר בחדר, אם זה בהכנת שיעורי בית, משחקים עם חברים, צפייה בטלוויזיה או משחקי מחשב למיניהם. לכן חשוב שריהוט חדר הילדים יהיה נוח בראש ובראשה ובטיחותי.

צביעת הקירות

אחרי שקנינו את הריהוט יש להתאים את צבע הקירות, וצבע הטקסטיל. נתחיל בצבע הקירות, לחדרי ילדים מעוצבים עדיף להשתמש בגוונים מעוררי השראה ולא בגוונים שיכולים לעורר דיכאון ומחשבות עמוקות. למשל נעדיף את הצבע הכתום ולא את הצבע האדום, נעדיף את הצבע התכלת ולא את הצבע הכחול, גוונים של סגול, אפרסק וורוד יהיו עדיפים על בורדו או חום. כמובן שיש להשתמש בצבע בתבונה ולא להגזים.

אפשריות מגוונות

אם אנו מעוניינים ליצור חדרי ילדים מעוצבים נוכל להיעזר במדבקות קיר או בטפט, היום בחנויות רבות אנו יכולים למצוא טפטים שישתלבו בצורה נכונה מאוד בחדר הילדים. כמובן שאם בחרנו באפשרות זו נוותר על קירות צבועים. עלינו לזכור שאנו חייבים לשמור על הרמוניה בחדר, זה הרבה יותר מחדר ילדים מעוצב זה חדר שצריך להיות מלא בהשראה ויצירתיות.

לערב את הילדים

אחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב חדרי ילדים, זה לערב את הילד שלנו, אסור לנו להיות מנותקים מהצבעים האהובים עליו או מהמיטה שהוא מעדיף , כמובן בגבול הטעם הטוב. אנו לא יכולים לבנות על העיצוב של הילדים. כי ילדים כמו ילדים הראש שלהם עמוס בפנטזיות מעולם האגדות וקשקושים שלא תמיד יתאימו לעיצוב של החדר. אך עלינו לערב אותם כמה שאנו יכולים.

לסיכום

חדר הילדים הוא יותר מסתם עוד חדר בבית, זה החדר אולי החשוב ביותר בבית, לכן עלינו לדאוג לעצב אותו בקפידה, עלינו להתאים את הריהוט ולהתאים את הצבעים כדי שהילד שלנו יכול לגדול למציאות של יצירתיות, כיף והנאה. 

בלה - הגלריה לעיצוב חדרי ילדים ונוער


www.ikids.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב