דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות מעניינים עבור תסרוקות ערב 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 3193 פעמים ]

תסרוקות ערב הוא תחום מתפתח היום. היום יותר מתמיד נשים רוצות להשקיע ולעשות תסרוקות ערב מיוחדות עבור אירועים מיוחדים. זה טבעי והגיוני כי נשים בשנים האחרונות משקיעות באלגנטיות ובהופעה שלהן ממש כמו נשים באירופה. נשים חכמות יודעות כי תסרוקות ערב מחמיאות גורמות לך להראות בכמה רמות יותר יפה מאשר בתסרוקת רגילה, הן מחמיאות לפנים ונותנות שדרוג משמעותי למראה הכללי שיער מטופח ומושקע משדר תחכום ואיכות אצל כול אישה. שיער מוזנח ולא מטופח מראה על חוסר השקעה גם נשים שביום יום לא טורחות להשקיע מעל ומעבר בשיער, כאשר הן מוזמנות לאירוע מיוחד הן משקיעות בעשיית תסרוקות ערב מיוחדות כדי להיות מסמר האירוע.

דמיון בין תסרוקות ערב לבין תסרוקות לחתונה

יש דמיון בין תסרוקות ערב לבין תסרוקות לחתונה אלה תחומים קרובים ומאז ומעולם היו תחומים קרובים. תסרוקות לחתונה יכולות להיות פשוט תסרוקת ערב מושקעת. ספרים ומעצבי שיער שמתמחים בתסרוקות ערב מגלים מומחיות בדרך כלל גם בתחום של תסרוקות לחתונה.

בחירת תסרוקת ערב

אם כן איך כדאי לבחור תסרוקת ערב, יש כל כך הרבה סגנונות ואפשרויות כך שהבחירה לא קלה. אבל יש כמה נקודות שיעזרו לכן לבחור בחוכמה תסרוקת ערב. ראשית חשוב להתאים את תסרוקת הערב לאופי האירוע אם את הולכת למסיבה פרועה ניתן לעצב תסרוקת ערב שהיא טבעית וחופשית כמו למשל שיער פזור שרק חלקו העליון אסוף בצמה דקה או שיער מעוצב בצורה גלית עם תלתלים פתוחים גדולים שנותנים מסגרת יפה לפנים אבל אם את הולכת לאירוע רשמי ואלגנטי כדאי אולי לעצב תסרוקת ערב אלגנטית של שיער שאסוף בעיגול במרכז הראש או אפילו לצד הראש. כדי ליצור תסרוקת ייחודית שיער קלוע לעיגול בצדי הפנים נותן מגע קסום למראה שלך גם אלגנטיות וגם נשיות בתסרוקת אחת, אם כולן באותו ערב רשמי יהיו עם שיער אסוף מעלה או אחורה השיער שלך שאסוף לעיגול בצד הפנים יהיה מודרני וייחודי.

תסרוקות ערב לשיער קצר

אך מה לגבי נשים אשר הולכות לערב רשמי וזקוקות לתסרוקת אלגנטית אך אין להן שיער ארוך אלא שיער קצר או באורך בינוני אם יש לך שיער קצר את יכולה לעטר אותו בקשת אלגנטית או בסיכה שזורה באבני חן ואם יש לך שיער באורך בינוני תוכלי לבקש מהספר שלך לאסוף אותו סביב בקדקוד ולעגל את קצותיו למעין גלים המתעגלים החוצה או פנימה כך גם אישה בעלת שיער באורך בינוני יכולה לעצב לה תסרוקת ערב אלגנטית ונאה. ניתן באירועים רשמיים לבקש מהספר שלכן לעשות לכן תסרוקת בסגנון רטרו שהיא מתוחכמת וסקסית שיער מסודר סגלים בסגנון שנות ה 40 של המאה הקודמת מחמיא להופעה אלגנטית או לשמלה בסגנון רטרו חשוב שתהיה כמובן התאמה בין לבוש רטרו לבין תסרוקת רטרו בסגנון כזה כדאי גם להתאים איפור מתאים לתסרוקת ולשמלה בסגנון רטרו.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב