דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסרקת ומאפרת כלות עד הבית 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2516 פעמים ]

אם את מאמינה כי ביום חתונתך את צריכה לחוש כמו מלכה אמיתית הרי שהזמנת מאפרת כלות עד הבית וכן מעצבת תסרוקות לכלות היא אופציה שאת צריכה לשקול. אם את חושבת על יום החתונה הצפוף ונכנסת ללחץ דעי לך שזאת תחושה טבעית ומוצדקת יום החתונה הוא יום עמוס ריצות סידורים והכנות שר לא נגמרות, ולכן רוב הכלות מגיעות לחתונה שלהן עייפות ותשושות, אחרי ריצות לספר, למאפרת ולשאר סידורים.

את יכולה להיות קצת יותר חכמה ומתוכננת ולחסוך לעצמך חלק מהטרחה, כאשר את מזמינה מאפרת כלות עד הבית, את יושבת לך במנוחה ואילו אותה מאפרת כלות עד הבית באה לפנק אותך. כך את יכולה לדאוג שהשמלה כבר תהיה בבית ואת יכולה להתכונן לחתונה באווירה רגועה ולא לחוצה. מי אמר שיום החתונה חייב להיות יום מעצבן ומלחיץ? למה שאנשי המקצוע לא יגיעו אלייך שהרי ביום חתונתך את מלכה אמיתית! וכך בחיר ליבך יבוא לאסוף אותך מביתך כמו בזמנים הרומנטיים של פעם ואת תחכי לו לאחר יום של פינוק וטיפוח בביתך. כך את מקבלת הרבה יותר השקעה תשומת לב ופינוק בעלות הרבה יותר נמוכה מאשר בסלון יופי רגיל.

מאפרת כלות עד הבית – עניין של נוחות

כאשר המאפרת מגיעה אליך את קובעת מתי היא באה וכמה זמן היא תישאר. היא נותנת לך את כול תשומת הלב המגיעה לך ומעניקה לך יחס ופינוק כפי שמלכה ליום אחד צריכה לקבל לא עוד להמתין לתורך אצל מעצב השיער והמאפרת, לא עוד להיות בלחץ של זמן ביום החתונה מהיום את יכולה באמת להרגיש נינוחה ביום חתונתך ולהגיע אל האולם או אל גן האירועים, לא עייפה, נינוחה ורגועה. כאשר את מגיעה לחתונתך רגועה וללא לחצים, את גם נראית טוב יותר ומרגישים שעברת יום נעים ולא יום מלחיץ. יש גם שירות של תסרוקות לכלות אשר מבוצעות בביתך את יושבת עם המסרקת בנוחות של ביתך והיא מציעה לך מגוון תסרוקות לכלות ואתן מתייעצות ובוחרות עבורכן אחת מתוך אותן תסרוקות לכלות אשר מחמיאה לך במיוחד. אם אצל ספר, ולא משנה כמה בעל שם הוא את עוד אישה בתור, הרי שאצל מאפרת ומסרקת שבאה לביתך את הלקוחה היחידה והמרכזית, היום שלה מוקדש לך יש לה סבלנות והיא משקיעה בך את כול כשרונה ויכולתה. אם את באמת חושבת שמגיע לך להרגיש ביום חתונתך כמו מלכה ליום אחד כדאי להזמין הביתה מאפרת עד הבית ומעצבת תסרוקות לכלות. עד כה רק לסלבריטאים ולכוכבי טלוויזיה וקולנוע בארץ ובעולם היו מאפרים ומסרקים אישיים אשר מגיעים אליהם ליפות אותם. היום גם את יכולה לחוש ביום חתונתך או ביום ארוע חשוב כמו סלבריטי כמו זמרת או שחקנית ולקבל מאפרת ומסרקת כלות שתפנק אותך ותיפה אותך בצורה רגועה ובנוחות של הבית שלך.








מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב