דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי צריך סדנאות גיבוש? 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3067 פעמים ]

הגיע היום המאושר, הבוס קרא לכם למשרד ומסר לכם בהצהרה חגיגית שהתקציב לפעילות הגיבוש לחבר'ה שלכם, אושר, אתם יוצאים מגידרכם וישר רצים לאינטרנט, מחפשים ומחפשים אך לא כול כך מוצאים. חכו רגע, אולי יש פיתרון. אל תמהרו ואל תהיו פזיזים, איספו לפחות בין שלוש לארבע הצעות, השוו מחירים, קיראו המלצות, ובמידה ויש למפעיל גם קטעי וידאו בהם ניתן לראות את אופי הפעילות, הרי זה משובח. אל תשכחו שאתם גם צריכים לשתף עוד אנשים בהחלטה שלכם ולכן מומלץ שהמפעיל ישלח לכם באימייל, בצורה מסודרת את ההצעה ואת כול מה שהוא עורך בערב גיבוש שלכם.

כיום, כל מי שרוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מוצלח והכי מיוחד, פונה למפעיל המתמחה בהפקת אירועים. מפעיל כזה יוכל לתת לכם את התוצאה הכי טובה בתחום ויוכל להפיק לכם אירוע משפחתי, סדנאות גיבוש או אירוע לכל מטרה שתרצו.

במידה ואתם צריכים לארגן אירוע למטרה של סדנאות גיבוש או גיבוש צוות, יש לשכור שירותי מפעיל המתמחה במיוחד בתכנון וביצוע של אירועים למטרות אלו. ארגון של אירוע שכזה יהיה שונה לחלוטין מאירוע משפחתי, שם למשל האירוע יהיה רב גילאי ועם אופי שונה לגמרי.

כמו כן, יש לשים לב שאתם פונים למפעיל המתמחה בהפקת אירועים לעסקים ושיש לו אירועים מוגמרים עליהם הוא קיבל שבחים והמלצות. אל תתפתו לשכור שירותים של מפעילים במחירים מוזלים במיוחד, משום שאלו מפעילים ללא ניסיון ולרוב גם ההצלחה שלהם תהיה יותר קטנה ממפעילים המתמחים בתחום זה שנים. יש לפנות למפעיל אמין ומקצועי שיודע לבצע את עבודתו היטב, ולספק לכם שירות מקצועי ויעיל.

במסגרת ההתקשרות שלכם למפעיל תצטרכו לוודא שישנה תשובה ומענה לכל בקשה שלכם ולכל דרישה לאופי ותכנון האירוע. שימו לב שהמפעיל אכן מארגן אירוע כבקשתכם לפי אופי המוזמנים והמשתתפים, על מנת שכולם יהנו ואכן האירוע יצליח לגבש את הצוות בסדנאות גיבוש.

מומלץ לכם לפנות למפעיל שיודע ומוכן להפיק אירוע מחוץ למסגרת, על מנת שהאירוע יהיה הכי מיוחד שאפשר. גיבוש צוות הינו תהליך חשוב ביותר, ובדרך לא שגרתית הצוות יוכל להתגבש הרבה יותר מבסדנאות גיבוש בנאליות.

לסיכום, אם אתם פונים למפעיל המתמחה בארגון אירועים למטרות גיבוש צוות, שימו לב שהוא יודע להכין ולארגן אירוע מיוחד ולא משמים כמו סדנאות גיבוש משמימות, אלא אירוע סוחף, מרתק, מצחיק, מעניין, שיוכל לתת לאורחים ולעובדים את התחושה הכי טובה ומרעננת שיש ולתת כוחות מחודשים לכולם.

 

מרדכי הוא מומחה גרפולוגיה ועוסק בתחום הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-12 שנה. "באמתחתו" הפעלות, הרצאות וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנ"סים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב