דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני ילדים בגיל הרך 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 5586 פעמים ]

במסגרת הגן לגיל הרך, משחקים שייערכו לגיל הרך הרבה מהפעולות היום-יומיות שאנחנו מבצעים עם ילדים בגיל הרך , זה מפתח את חשיבתם ודמיונם. גם אם תשבו ים ילדיכם ותשחקו אתו בבית עם משחקים אלה, זה יתרום המון להתפתחותו האישית וזו תהיה חוויה משותפת לכם ולילדיכם וגם תמלאו את השעות שהייתם חסרים להם.

הילדים כיום הם הרבה יותר מתוחכמים ודרושים להם גירויים, נסו להיזכר איך אנחנו היינו בגילם...בטח הבחנתם שישנו פער גדול. ההתמודדות של אנשי החינוך והורים היא יותר קשה מפעם, לכן,  בחירת גן ילדים בתל אביב היא חשובה עבורם ואם הגננת בגן תיתן להם את הכלים ותציב להם את הגבולות הנכונים, חייהם בעתיד כבוגרים יהיו עבורם קלים יותר, כי ילד ללא גבולות  הוא ילד שלא יצליח להסתגל למסגרות.

בגני ילדים, הילדים נוטים כבר נוטים להיות עצמאים, לוקחים אחריות ולומדים לכבד את חבריהם. גן ילדים במרכז נותן את הערכים האלה, גן שבו הגננת היא מוסמכת קשובה ויצירתית ובאמצעות הצוות המסור שלה הם יעשירו את פעילות הגן בתכניות המותאמות לילדים בשכבות השונות. גן שיהיה מצויד במתקנים ובארגז חול שחשוב מאוד לילדים בגילאים מסוימים. מומלץ כי הילד יהיה בשכבות גיל שונות, כי קבוצות עם גילאים שונים, חושפת את הילד לגירויים שתורמים להתפתחותו האישית.

גן ילדים הוא זה שאחראי על חינוך ילדיכם במשך רוב שעות היום, זוהי המסגרת החינוכית הראשונה לה יהיה חשוף ילדכם,  מיומנויות שפה ודו שיח חשובים מאוד עבור הילד, בגן ילדכם ילמד זאת. גם בגילאים צעירים יותר משפחתון בתל אביב גם הוא מהווה מסגרת עם סדר יום שהוא קבוע מראש. בגני ילדים, הילדים זוכים לארוחות מזינות כמו חלבונים, פחמימות וירקות. אחה"צ ,הילדים לפני צאתם הביתה מקבלים פרי וכריך.

 חוגים המוענקים בגנים, הם אחד הדברים החשובים להתפתחותם, חוגים שונים כמו: חוג לליטוף בעלי חיים והכרתם, חוג לאנגלית וחוגי ספורט. בגני חובה, מתחילות המיומנות בתחום הלימודים כהכנה לכיתה א'  ע"י משימות קבוצתיות בשיתוף עם הגננת. גני העירייה אינם מסתיימים בשעות אחה"צ המאוחרות בדומה לגנים פרטיים. כיום, יש הקלה על ההורים בעקבות החוק החדש על ביטול שכר לימוד בגנים העירוניים, רק תשלומים כמו טיולים, ביטוח הילדים, מסיבות וכדומה, ישולמו ע"י ההורים. מסגרות הגן העירוני הן עד שתיים בצהריים, הורים שיצטרכו יותר שעות היות והם נמצאים עדיין בעבודה, יצטרכו לשלוח את ילדיהם לצהרונים שעלותם עבור שלוש שעות זה 1000ש"ח לחודש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב