דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CFD: החוזים הצמודים, ויתרונות השימוש בכלי פיננסי זה 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1961 פעמים ]

זו הסיבה שמרבית המשקיעים המעוניינים לחדור לשווקים כדוגמת הזהב והנפט מוותרים על העניין בגין המורכבות שבהשקעה בחוזים עתידיים. ישנו כאן עניין של כסף גדול בשוק בו השחקנים הם ענקיים. הברוקרים אמנם לא יתנגדו לשרת את הלקוח ולמנף, אך הפעולה עלולה להיות יקרה ומסוכנת. נכון ליום ישנה אלטרנטיבה זולה ופשוטה: החוזים הצמודים  CFD שרבים רואים בהם "האחים החורגים" של החוזים העתידיים. זהו למעשה חוזה בין הרוכש למוכר על ההפרש שבין שוויו בזמן בהווה של נכס לבין שוויו בעתיד. זהו לכאורה מסחר בחוזים עתידיים, כשלמעשה בסיטואציה הזו לא סוחרים בטובין עצמם, אלא בהפרש השווי בין ערך הטובין לערכן בחוזה במועד הפקיעה. קיימת הדרך לבחור להיות בצד של הרוכש או של המוכר, כך שניתנת ההזדמנות להניב פיר אם מהעלייה ואם מהירידה של בערך הנכס.

 

CFD : מהם היתרונות וכיצד סוחרים בהם?

אם הגעתם להחלטה להיכנס לסחר בזירה הבורסאית , אם במסחר בCFD  ,מניות, מדדי מניות, סחורות או מסחר במט"ח, הדבר אפשרי באמצעות חברי בורסה בלבד בארץ ובשאר הבורסות ברחבי הגלובוס. הדרך אל הסחר בבורסה היא באמצעותם בלבד. חבר בורסה הינו אחד מהבנקים והברוקרים שמטרתם הוא התיווך בין הבורסה לסוחרים הפרטיים, בשל העובדה שהסוחר הקטן אין לו גישה ישירה אל הבורסה. בישראל קיימים 28 חברי בורסה שמחציתם בנקים ומחציתם בתי השקעות. הסחר בבורסה הוא דרך חברי הבורסה השונים. האופציה הקלה ביותר היא באמצעות הבנק בו קיים חשבון פעיל או בנק אחר אך זוהי גם האופציה המשתלמת הכי פחות בגין העמלות הגבוהות ההופכות את המסחר לבלתי כדאי. אם הגעתם להחלטה על מסחר בבורסה הדרך הכדאית היא באמצעות ברוקרים. היתרונות של הסחר

ב CFD הם רבים: הראשון הוא הנזילות: ב CFDישנם אחוזי נזילות מקסימאליים כשהברוקר מחויב לסחור בכל רגע נתון בשערי הבורסה בכל כמות של טובין. עוד יתרון של ה CFDבא בדמות המינוף שדרכו יש את היכולת לערוך הקיף עסקאות גדול בסכומי כסף קטנים. יתרון נוסף הוא ביכולת לסחור בכל שעות ביממה ובכל יום בשבוע.

CFD: האפשרות לסחור בבורסות בעולם

קיימת רק בורסה אחת בארץ והאפשרויות בה מצומצמות ומוגבלות. אם ברצונכם לסחור בבורסות בחו"ל שם קיימות אפשרויות ללא הגבלה, אחת האפשרויות היא דרך חברי בורסה בארץ כדוגמת הברוקרים או הבנקים הישראלים, ואולם העמלות עבור הסחר ב CFDבבורסות שמעבר לים תהיינה גבוהות עד כי העסקאות תהפוכנה לבלתי כדאיות. דרך חלופית היא בית השקעות אמין מעבר לים. אחד מבתי ההשקעות המוכרים והאמינים הוא GFT אשר בלונדון ונותן שירות ללקוחות מכל רחבי העולם באמצעות מערכת מסחר ששמה dealbook 360. מערכת המסחר הזו נוחה וידידותית למשתמש, ודרכו מאפשרת בית ההשקעות לסחור באלפי מוצרים פיננסיים מגוונים. בעת פתיחת החשבון הכספים מנותבים לחשבון נאמנות על שמו של הסוחר וישנם בטחונות של חברת ביטוח חיצונית כשכל ההתרחשות בשוק הזה תחת פיקוח  קפדני מצד הרשויות האירופאיות, היפניות והאמריקאיות.

 

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב