דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נפטרים מהיונים? 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2006 פעמים ]

הרבה מחלות כמו כמו שפעת העופות, סלמונלה אי קולי וכו' נישאות על ידי יונים, ציפורים אחרות והלשלשת שלהם.יש הערכה כי הלשלשת של היונים יכולה להפיץ כ 60 מחלות ידועות שונות לאדם ולחיות.יותר מזה, חוץ מכך שהם סכנה לבריאות האדם, הם גם יוצרים סיכון בריאותי להולכי הרגל בגלל הטפילים והבקטריות שיכולות להעביר עוד מגוון של מחלות.לכן זה חשוב לנקוט בצעדים כדי להוריד את מספר היונים בשטחו וכמו כן ציפורים מזיקות אחרות.

יונים נוטות לבנות את הקן שלהם בסביבת בתי מגורים, וספציפית היכן שהם יכולות למצוא מסתור.לכן חורים ברעפים או מסתורי חדר הכביסה הם מושלמים עבורם.

 

כיום יש מגוון מוצרים אפקטיביים שמוצעים בשוק. רובם עוצבו בדרך כזו שהם מונעים מהיונים מלנחות ולקנן בסביבת בתי מגורים. חוץ מזה, הטכניקות הללו תוכננו בקפידה כדי להימנע מגרימת נזק ממשי ליונים.

לכן המטרה היא כאמור לא לפגוע ביונים אלא רק להרחיק אותם משטחנו.הכלי הכי יעיל כדי לשלוט בכמות היונים בשטח מגורינו הוא דוקרני יונים. הם אפקטיביים בגלל הסיבה שהם לא נותנים ליונים אפשרות לנחות לידם כי הם פשוט לא מסוגלים להזיז את הכנפיים קרוב לדוקרנים.דוקרנים כאלו מגיעים במגוון צבעים שיתאימו בדיוק לכל בית ויתמזגו בקלות בכל נוף עירוני. בנוסף ניתן להדביק אותם או להבריג כמעט בכל משטח. כלי נוסף שהוא זמין בשוק ויכול להגביל את קצב הגידול של היונים הוא מערכת תילי ציפורים. מערכת זו נשענת על העובדה שיונים סולדים ממקומות לא יציבים ולכן לא ינחתו שם.גם הם קלים מאוד להתקנה והם בשימוש נפוץ בבניינים ממשלתיים.כלים אלו מאוד אפקטיביים בלייאש את היונים מלהיכנס בין הגדרות, הקירות, גגות, ואזורים דומים.

 

שיטה נוספת הינה פריסת רשת יונים על מנת לחסום פיזית את התנועה של היונים באזור מגורינו.הרשת כמעט שקופה לכן היא מתמזגת היטב עם הסביבה.

עוד שיטה חשובה להרחקת יונים היא שימוש במוצרים להפחדת יונים.אלה סוג המכשירים כמו דחלילים של עורבים,זוחלים וחיות אחרות שמפחידות יונים, מכשירים נוספים הינם בלונים עם פרצופים מפחידים של טורפים ובנוסף יש גם רדיו אשר מוציא קולות של יונים במצוקה וגורם ליונים אחרות להתרחק מהמקום.אם אין לכם מספיק זמן כדי להשתמש בשיטות הללו כדי להיפטר מהיונים, אז קיימים היום שירותי הרחקת יונים אשר משתמשים בשיטות כאלו ואחרות תלוי ברמת התקציב שלכם.תעשו מחקר ותבחרו את החברה האמינה ביותר מבחינתכם.תמיד טוב לבחור בחברה עם המלצות ועם שנים של ניסיון בשוק.




יוסי כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב