דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברה לשיווק באינטרנט? 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1519 פעמים ]

 

סגמנט העסקים הקטנים והבינוניים המהווה 99% מכלל העסקים בארץ צמא לפתרונות שיווקיים אפקטיביים שיגרמו לעסק להמריא. גם כדי להוריד מבעל העסק את נטל השיווק ולפנות אותו לענייני הניהול, וגם כדי להפיק את המקסימום מתקציב השיווק. התאכזבתם בעבר מהשקעה בשיווק שלא הניבה את התוצאות הרצויות? בשיווק, כמו כל תחום אחר, צריך לבחור את בעלי המקצוע הנכונים למשימה. איך עושים את זה בצורה יעילה?

שיווק באינטרנט: לראות תוצאות

אחת המטרות המרכזיות של התהליכים השונים לשיווק באינטרנט היא לקדם את האתר, המוצר או השירות בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש. יש לכך סיבה טובה: הופעה שלכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בביטויי חיפוש פופולאריים יכולה להניב אלפי חשיפות חודשיות. בעת בחירת חברת שיווק באינטרנט בררו מהם ההישגים השיווקיים שהביאה ללקוחותיה (ובין היתר מהו הדירוג של אותם לקוחות בגוגל).

בחירת חברה לשיווק באינטרנט: ניסיון שווה המון!

כפרפרזה על הפתגם המפורסם – תאמר לי מיהם לקוחותיך, ואומר לך מי אתה... כמו בכל תחום, אין חכם כבעל ניסיון. כפי שנעדיף לפנות לרופא מנוסה או רואה חשבון עם קבלות, כך גם כדאי לפנות לחברת שיווק באינטרנט שיודעת מה היא עושה עם תקציב השיווק שלכם. אז נכון, בשוק כמו בשוק תמיד אפשר להיתקל במציאות.  האפשרות למצוא איש שיווק בתחילת דרכו שיעשה עבורכם עבודה טובה בהחלט קיימת, אך האם אתם באמת רוצים להמר על זה בתקציב השיווק שלכם?

התרשמו ממעטפת השירותים המוצעת

לכל עסק יש צרכים ייחודיים משלו – וככל שלחברת השיווק באינטרנט יהיו באמתחתה יותר כלים שיווקיים, כך היא תוכל לספק מענה לצרכים אלו. בין אם מדובר בכתיבה שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות, כתיבת בלוג שיווקי – יתכן שמתישהו תצטרכו להשתמש באחד הכלים הללו. ומה יותר נוח מאשר ליהנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת?

שיווק באינטרנט – האם יש ארוחות חינם?

חשוב לדעת שהשגת בולטות בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש היא לא פעולה של רגע – היזהרו מכל מי שטוען אחרת! טיפוס מהיר במעלה תוצאות החיפוש אמנם אפשרי לטווח הקצר, אך יכול להתברר כהרסני בהמשך. מדוע? מבלי להיכנס יותר מידי למונחים טכניים, ישנם אנשי קידום אתרים שמשתמשים בטכניקות קידום הנחשבות פסולות בעיני גוגל, ומכונות שיטות "כובע שחור". שימוש בטכניקות מסוג זה עשוי להניב תוצאות בטווח הזמן המידי, אך לגרור עונשים ברגע שהן יחשפו: מירידה בתוצאות החיפוש ועד אי הופעתכם בתוצאות. אז במקום לאכול את הכובע, בררו עם מי יש לכם עסק. דברו עם לקוחות של הספק הפוטנציאלי, ונסו להבין האם הם מרוצים מהתוצאות לאורך זמן.

מנכ"ל חברת Omni Present, סוכנות צעירה ותוססת לשיווק באינטרנט.הפוך את האינטרנט לסניף מצליח של העסק באמצעות שירותי קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות וכלים מתקדמים נוספים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב