דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לגיבוש צוות 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 3424 פעמים ]

כל עסק שמכבד את עצמו עורך אירועים עסקיים מפעם בפעם. לפעמים מדובר באירועים שנועדו לצורך קידום מכירות. לפעמים מדובר בכנסים מקצועיים. ולפעמים מדובר בימי גיבוש צוות העובדים. כל המטרות הן חשובות, אך החשובה מכולם הינה הגיבוש עצמו. אם הצוות לא מגובש ולא פועל ועובד ביחד, למען המטרה הגדולה, הרי שהכל יכול להתפורר ולהיעלם. לכן חשוב מאוד להשקיע בתחום הזה ולא לזלזל בו. על אף שמדובר בהוצאה כספית נכבדת, חשוב להקדיש לכך את הנתח התקציבי הדרוש כיוון שההשקעה בעובדים תחזור אליכם, ובגדול.

 איך מפיקים אירועים עסקיים לצורך גיבוש צוות?

כל מי שאי פעם התחיל לארגן אירועים עסקיים, בוודאי נתקל בבעיות רבות: היכן יום הגיבוש יערך? מה יהיה התוכן שלו? מי ידאג לכל הפרטים הקטנים? ועוד ועוד. זאת הסיבה שבעלי עסקים רבים מארגנים את הגיבוש בשיטת האאוטסורסינג: לא עושים זאת בעצמם אלא פונים לחברה חיצונית אשר תארגן את זה. החברה דואגת לכל הדברים המרכיבים את היום שלכם: למקום, לעיצוב, לארגון של סדנאות גיבוש וכן הלאה.

 איך בוחרים סדנאות גיבוש?

אם תחפשו במנוע החיפוש ברשת האינטרנט את המילים סדנאות גיבוש, תוכלו לראות כי ישנם אלפי רעיונות ואפשרויות. השפע עלול להיות מבלבל. חשוב שתקפידו על כמה קווים מנחים כאשר אתם בוחרים את הסדנא שתתאים לכם. ראשית, יש לבחור בסדנא שמתאימה למצבם של המשתתפים. אם העובדים שלכם מבוגרים ברובם, מומלץ שלא תבחרו בסדנאות אשר מתמקדות סביב ספורט, טיפוס וכדומה, כיוון שסביר להניח שהם יתקשו בכך. אם אתם רוצים סדנאות גיבוש המבוססות על הכנת אוכל מכל סוג, חשוב לבדוק האם העובדים שלכם מקפידים על כשרות ולבחור במפעיל המתאים לכך.

 להתגבש מסביב לשולחן

אחד הדברים החשובים ביותר בכל גיבוש צוות הוא הארוחה המשותפת. במהלך הארוחה מתגבשים ומכירים אחד את השני יותר לעומק, מה שלא יוצא לרוב העובדים בשגרת היום יום במשרד.  זאת הסיבה שמומלץ לבחור בקייטרינג אשר יגיש אוכל משובח מחד, וגם ידאג לצד האסתטי ולעיצוב של המקום והשולחנות מאידך. העובדים, שירגישו שהשקעתם בהם ויתגבשו במשך היום, יחזירו את ההשקעה שלכם כמעט באופן מיידי.

מרדכי הוא מומחה גרפולוגיה ועוסק בתחום הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-12 שנה. "באמתחתו" הפעלות, הרצאות וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנ"סים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב