דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבות בת מצווה 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1873 פעמים ]

הילד חוגג בר מצווה?

קשה לפספס שבתקופה האחרונה חלו שינויים חיוביים בתחום האירועים והשמחות. בעוד שבעבר היה נהוג להסתפק במסיבה קטנה, הרי שבימינו אנחנו מנסים להשקיע באירוע שלנו מעט יותר. בשביל מה להתפשר על חטיפי יום הולדת, מוזיקה מדיסק ומשחקי חברה נדושים, כשיש אפשרות לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם מוסיקה חיה, לוקיישן מגניב וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות עבור המוזמנים?

בת מצווה מיוחדת

כשמדובר על בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל מסיבה הכוללת מוזמנים צעירים, צריך לוודא שתהיה תעסוקה במהלך האירוע כולו. ידוע שילדים נוטים לאבד עניין בקלות, בגלל זה יהיה עליכם לדאוג למספר הפעלות ואטרקציות שבאמצעותן ניתן להשתולל, לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של הפעלות ואטרקציות שכדאי לנסות:

מתקני מים

מתכננים חגיגה במקום גדול? מתקני מים זו שיטה נהדרת להעסיק ילדים באירוע. מגלצ'ות מים, מתנפחים ומסלול אתגרי מיועדים לילדים בגילאים שונים והינם אטרקציה שמרבית הילדים לא נהנים ממנה מדי יום. עם הפתעה כזאת היו בטוחים שהמסיבה שתארגנו תהיה באמת מדהימה.

פעילויות וסדנאות

הילדה אוהבת להתאפר? הוא אוהב לשיר? אופציה נוספת היא לדאוג לדוכנים והפעלות מסוגים רבים ושונים בהתאם לטיב האירע והתחביבים של בעל השמחה. אפשר, למשל, ליצור קליפ בהשתתפות בעל השמחה. אפשר גם להזמין מאפרת מקצועית בשביל איפור מרהיב. היום גם קעקועי חינה הפכו לאהובים וילדים וילדות ישמחו "לקעקע" אותם. כל ההפעלות יותאמו לתחביבי הילד ולגילאי המשתתפים.

סימולטורים ושולחנות משחק

האטרקציה הקלאסית שמתאימה לכל מסיבה של ילדים היא כמובן שולחן משחק. צעירים ומבוגרים אוהבים לשחק איתם ואלה יתאימו לכל מסיבה. כדורסל או הוקי? או אולי סימולטור מטורף? כמה עמדות שכאלה וכולם יהיו מרוצים מהמסיבה.

מה לגבי האוכל?

כבר בחרתם את האטרקציות וההפעלות? זה הזמן לדבר על האוכל. לא משנה אם זה מסיבה עם קטנטנים או מסיבה בלי ילדים, האוכל הוא עדיין חשוב. כשהילדים יסיימו לרקוד ולהשתולל הם בטוח יהיו רעבים. לכן, כיום באפשרותכם לבחור בין מגוון של אופציות מזון מוצלחות.

ניתן, לדוגמה, להגיש המבורגר ונקניקיות בלחמניה, או, לחילופין, לערוך ארוחת שף מלאה, בעיקר בשביל המבוגרים. עוד אופציה היא לערוך 2 ארוחות נפרדות במסיבה, ארוחה לקטנטנים ואחת למבוגרים במסיבה כדי לענות על הצרכים של כולם. וכמובן שלא תהיה ארוחה בלי קינוחים, לכן בין האופציות המתוקות יותר אפשר לבחור ב פנקייקים, ופל בלגי ולא פחות חשוב - עוגת יום הולדת.

נותר רק לבחור!

בשלב הזה כדאי לשבת עם חתן השמחה ולבדוק מקרוב את האפשרויות שלכם. החליטו לגבי ההפעלות במסיבה והאוכל בהתאם להעדפות, במסגרת התקציב ובהתאם למס' המוזמנים. יחדיו תוכלו לארגן מסיבה שווה שכולם יאהבו, הקטנים והגדולים כאחד.

גם לכם כדאי להפתיע את האורחים שלכם ולארגן חגיגה שכולם ירצו להיות בה. התחילו לתכנן מעכשיו את החגיגה הקרבה. לקבלת מידע נוסף על אטרקציות לאירועים - כנסו לעמוד האינטרנט, פה תוכלו למצוא לא רק מידע שימושי, אלא גם שפע של רעיונות לאטרקציות שיעזרו לכם. שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב