דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החתונה שלכם: בחירת תקליטן לחתונה 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 5750 פעמים ]

תאריך החתונה שלכם קרב ובא, וכבר דאגתם לרוב הדברים החשובים- אולם, חליפה, שמלה, צלם וקייטרינג, אבל מה לגבי המוסיקה? בחירת תקליטן לחתונה היא בחירה חשובה לא פחות מכל יתר הדברים.

הדבר הראשון שכדאי לשים לב אליו הוא באיזה סוג של אירועים התקליטן היה בהם לפני החתונה שלכם, כי תקליטן לארוע מסוג מסוים לא בהכרח יתאים לתקלט באירוע מסוג אחר. אם אתם רוצים שהמוסיקה בחתונה שלכם תהיה מושלמת, כדאי להתמקד בתקליטנים שכבר יש להם רקוד מסוים בחתונות.

עם זאת, אם יצא לכם לפגוש תקליטן לארוע מסוג אחר, שהוא הנישה המרכזית שלו, אבל הוא תקלט פעם או פעמיים בחתונה וקיבל ביקורות טובות והמלצות חמות, אין סיבה לא לבדוק אותו. כלומר, גם ניסיון מועט יכול להיות מספיק, כל עוד הניסיון של הכלה והחתן והאורחים שלהם היה טוב.

דבר שני שחשוב לשים לב אליו כשבוחרים תקליטן לחתונה הוא, כמובן, כמה חתונות הוא תקלט בהן. כן, חתונה או שתיים זה בהחלט ניסיון, אבל אין ספק שככל שמספר החתונות שבהם מתקלטים גדול יותר, סימן שהתקליטן טוב יותר. אם לא היה טוב, לא היו נותנים לו כל כך הרבה הזדמנויות, ביחס לתקליטנים אחרים.

דבר שלישי, עדכניות. פעם, תקליטן לחתונות היה מדבר תוך כדי, די הרבה. היום, התקליטנים לא טורחים להשתמש במיקרופון, למרות שיש להם מיקרופון בהישג יד, זאת כדי לא לקטוע את הרצף של המוסיקה, ואיתו את ההנאה של האורחים. כלומר, תקליטן לחתונה צריך לחיות בעשור שלנו, ורצוי בשנה שלנו, ולא להיות נוסטלגי מדי ולאמץ סגנונות של תקליטנים מלפני שנים או עשורים.

דבר רביעי, התאמה לדרישות של החתן והכלה. אם יש לכם, חתן וכלה לעתיד, דרישות מיוחדות, תקליטן לחתונות צריך לעמוד בהן וצריך להיות מסוגל למלא את הדרישות האלה. קחו לדוגמא חתונה בסגנון של שנות התשעים או השמונים. אומנם אמרנו שתקליטן צריך להיות עדכני ולא לייחס לעצמו מאפיינים או "מניירות" של תקליטן מעשורים קודמים; אבל, אם אתם רוצים שהחתונה תהיה ברוח של עשורים קודמים (שנות ה 90, 80 וכן הלאה), התקליטן דווקא כן צריך לאמץ לעצמו את המאפיינים של אותה תקופה. אם אתם רוצים שהחתונה תרגיש באמת מהעשורים הנבחרים שלכם, חשוב שהתקליטן יהיה כמה שיותר ב"ראש" של אותם עשורים, אפילו בצורת הדיבור שלו.

אז אלה היו ארבע הדברות לבחירת תקליטן לחתונות שכדאי שתזכרו. אם הבחירה שלכם תהיה טובה, אתם תיהנו, אבל אל תשכחו שדווקא האורחים שלכם הם החשובים בכל האירוע, הרי הטרחתם אותם לבוא ולשלם, אז תדאגו למצוא את הטוב ביותר עבורם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב