דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינפורמציה אודות הפקות מוזיקה 

מאת    [ 08/10/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 3140 פעמים ]

 

אינפורמציה אודות הפקות מוזיקה

 

להקות וזמרים רבים אשר הבינו כי הם התברכו בכישרון מוזיקלי, ומעוניינים לפרוץ החוצה לשוק מבינים כי עליהם לשווק את עצמם על מנת להשיג את מטרתם. אך הם אינם יודעים באיזו דרך עליהם לבצע זאת. כאשר בתחום זה של הפקות מוזיקה ישנם דרכים שונות לשווק עצמנו.

מאחורי  כל זמר או להקה מצליחים ניתן יהיה למצוא אולפן הקלטות איכותי ומקצועי. אשר ביכולתו בשל הציוד המקצועי, והניסיון הרב בתחום הפקות מוזיקה הקיים ברשותו. לטובת הפקת אלבומים מג'יק בצורה הטובה ביותר הנדרשת על מנת לשווק עצמכם בצורה טובה.

הפקות אומנים-מג'יק מתבצעות על ידי מפיק מוזיקליכאשר תפקידו של זה הוא לראות את התמונה הרחבה. ולוודא כי כל האלמנטים המרכיבים את המוזיקה ישתלבו בהרמוניה נעימה לאוזן. כאשר מפיק זה עושה שימוש ברגישות המוזיקלית שלו לניואנסים הקטנים. כאשר הוא מפנה את צומת ליבו לאורכו של השיר, המהירות בה השיר מתבצע, איכות הסאונד, מבנה השיר וכן בהיבט המסחרי של היצירה המופקת. מפיק מוזיקלי איכותי בעל יכולות גבוהות באפשרותו להפוך כל שיר ליצירה של ממש.

מיקס מאסטרינג מג'יק מה זה בעצם?

תהליך הפוסט-פרודקשן המכונה מיקס מאסטרינג, הינו תהליך אשר ביכולתו לתרום לשיר נפלאות. כאשר על ידי זאת ניתן יהיה להוסיף לתהליך הפקת אלבומים מג'יק אחידות בדיסק, תוך שימוש באקולייזרים, קומפרסורים וסוגים שונים נוספים של עיבודים דינאמיים. לאחר חודשים של עבודה באולפן הקלטות כאשר אנו שומעים את השיר שלנו שוב ושוב כבר אין ביכולתנו להתבונן באופן נטרלי על היצירה. כך שזוג אוזניים מקצועיות ורעננות יכולות לומר לנו אם ניתן לשפר את הדיסק על ידי תהליך המיקס מאסטרינג או שבעצם מוטב להשאירו במצבו הנוכחי.

שיווק זמרים הינו תהליך מורכב ומקצועי, ממש כמו תהליך הפקת אלבום. וחשוב להבין כי אי אפשר לצפות שגורם רציני ירצה להשקיע זמן יקר ביחסי ציבור בזמר אשר הפקת סינגל אחד ויחיד. ולכן קיים הצורך בהפקת אלבום שירים כאשר כמות השירים באלבום נעה בין 8 ל-12 שירים כאשר השלב הבא יהיה לבצע סטטיסטיקה איזה הם שירים אהובים על הקהל כאשר בוחרים שלושה שירים מוצלחים. לאחר מכן מה שנותר הוא לבצע הופעות חיות במקומות שונים בארץ ולשווק את האלבום שלכם לחנויות.

מהו פלייבק?

פלייבק זהו למעשה הפסקול של השיר כאשר הפקת פלייבק פשוט יכולה להימשך כשעתיים כאשר הפקת פלייבק מורכב אף יכולה להימשך עד כ-10 שעות על מנת להפיקו באופן מקצועי

 

 

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב