דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרקון בגלגל המזלות הסיני 

מאת    [ 08/10/2012 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 4279 פעמים ]

על פי המסורת הסינית,בכל שנה מוקדשת לבעל חיים מסויים.  12 בעלי החיים שהם חלק מהמסורת הם: דרקון, סוס, קוף, עכברוש, חזיר, ארנב, כלב, תרנגול, שור, נמר, הנחש וכבשה. מאמינים כי כל אחד מבעלי החיים האלה מעניק חלק מאפייניו שלו לאנשים שנולדים בשנה שלו.

על פי האסטרולוגיה הסינית 2012 היא שנת הדרקון. ונאמן לטבעו של בעל החיים, שנת הדרקון הייתה ועדיין ממשיכה להיות מלאת התרגשות, התלהבות, עצמה והבלתי צפוי. הדרמה והרוח של הדרקון מזרימים חיוניות, אנרגיה והתלהבות בלתי מרוסנת שיכולה בקלות להוביל אנשים להתנהג בחוסר זהירות.

שנת הדרקון היא שנה מיוחדת למצוינות על פי האסטרולוגיה הסינית אנשים הנולדו בשנת דרקון צפויים להצטיין בשנה זו. שנת הדרקון היא מיוחדת במובנים רבים. למשל דרקון היא החיה הלא מציאותית היחידה בגלגל המזלות הסיני . בנוסף, הדרקון מאוד נערץ בקרב הסינים.  הדרקון הוא בעל משמעות מיוחדת עבור העם הסיני.

היסטוריה

מקורותיה של שנת הדרקון אפשר למצוא כבר מלפני 4,000 שנה.  באותה תקופה, סין הייתה בנוייה משני שבטים גדולים מאוד והרבה שבטים קטנים יותר. בעלי חיים ייצגו כל אחד משבטים אלה. כאשר שני השבטים הגדולים החליטו להתאחד, הם החליטו שהסמל שלהם יהיה הדרקון כסמל של כוח. כיום, סינים עדיין קוראים לעצמם צאצאים של הדרקון.

הדרקון

מכיוון שגופו מורכב מחלקים מסוגים שונים של בעלי חיים, כולל דגים, נמר, נשר ונחש, הדרקון נחשב למלך חזק ואדיר באסטרולוגיה הסיניים. בניגוד לסמליות הדרקון במערב כמשהוא רשע, הדרקון הסיני נחשב יותר כסמל של כוח, הגנה, סמכות ועליונות. כתוצאה מכך, במקומות רבים בסין, ניתן למצוא הרבה פסלים וגילופים של דרקונים.

אישיות הדרקון ואנשי דרקון

האסטרולוגיה סינית רואה באדם דרקון כמיוחד. למשל, אנשים שנולדו בשנה הדרקון בדרך כלל יותר מתבלטים ונהנים ממעד מסוים. בני אדם אלה נחשבים לחכמים וחזקים. הם בעלי כבוד ותשומת לב לתשוקה שלהם, אמיצים ובעלי בטחון עצמי. בקיצור, לאנשי הדרקון יש הילה מסוימת אשר מביע עליהם הרבה מזל.

אנשי הדרקון נחשבים בדרך כלל לאנשי מעשה אשר לא מפחדים לנקוט פעולה כדי להשיג את מבוקשם. תכונה זו מביא רבים מהם להיות חלוצים בתחום, אך במקרים מסויימים, ההתנהגות הנמהרת שלהם גורמת לצרות . אנשי הדרקון הם חכמים, בעלי יוזמה וחוש הומור חריף. אם ברצונך להישאר מעודכן עם המגמות האחרונות, התייעץ עם אנשי דרקון, הם בעלי חוש נפלא לאופנה. בדיוק כמו שהדרקון יורק אש, אנשי הדרקון נחשבים בדרך כלל לחמומי מוח. לכן יהיה נבון להתרחק מהם בזמן שהם כועסים!

כמו אצל הדרקון שהוא בעל בטן רכה, כך גם לאנשי הדרקון יש נקודות חולשה. למשל, קל מאוד להכעיס אותם, אך מצד שני הם בעלי חמלה גדולה למי שזקוק לעזרתם.  בנוסף, הם נדיבים – דבר חיובי אשר יכול להפוך בקלות לבעייתי כאשר הם נהפכים לפזיזים עם הכסף.

לדרקון יש לשון ארוכה שלעתים קרובות הם חשופה. כך גם אצל אנשי הדרקון, הם יכולים להיות מאוד צינים ועוקצניים.


2012 – שנת הדרקון
שנת הדרקון התחילה ב 23 לינואר.  23 בינואר זאת תחילת השנה הסינית אשר מתרחשת בדרך בחודשי ינואר או בפברואר.

אם נולדת בשנת הדרקון, על פי הפנג שוואי 2012 היא השנה שלך. אבל מה זה אומר? ובכן, ראשית, אתה צריך להכפיל את מאמציך בכל אשר תעשה - עבודה, לימודים או כל פרויקט אחר אשר אתה עובד עליו. וברגע שתעשה זאת, תמצא כי היכולות והכישרונות הטבעיים שלך מתבלטים בקלות ומאפשרים לך להשיג תוצאות מצוינות.

shimmystyle - קטלוג אקססוריז מדליקים. עגילי דרקון, קמעות גותים יחודיים, טבעות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב