דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצה נבונה שקיבלתי מידיד קרוב - איך עליי להתכונן לקראת הקמת בית העסק שלי בתחום המידוף 

מאת    [ 06/10/2012 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1531 פעמים ]

כאשר ניגשתי לקראת הקמת בית העסק החדש שלי, חנות למשקאות חריפים, נעזרתי בחבר קרוב אשר הביא לי מספר עצות מאוד חכמות בכל הנוגע למידוף החנות ובחרתי לשתף אתכם במידע אשר תרם לי מאוד להצלחת בית העסק שלי.

שלב ראשון - הבנת הצרכים: עצתו הראשונה והבסיסית הייתה שעליי לחשוב היטב מה אני מנסה למכור. זה שאני מנסה למכור בקבוקי אלכוהול זאת לא חוכמה גדולה, השאלה שלו הייתה עמוקה יותר - מה אתה מנסה למכור. לאחר דו-שיח ארוך עם עצמי הבנתי שאני מנסה למכור חווית קנייה לבקבוקי אלכוהול. עכשיו אתה מתקדם אמר לי חברי הטוב. אז אם אני מנסה למכור חווית קנייה של בקבוקי אלכוהול ומוצרים נלווים - אני צריך להבין בעצם מה גורם ללקוח תחושה של חוויה נעימה יותר, נחמדה יותר ומספקת יותר - ומה יגרום ללקוח הפוטנציאלי דווקא לקנות אצלי ולחזור אליי.

שלב שני - תרגום הצרכים לידי סקיצה: לאחר שהבנתי שאני רוצה לספק חוויה ללקוח, הוטלה עליי משימה - לשבת ולשרטט מספר סקיצות של החנות ומיקום כללי של מדפים בחנות שלי. ובכן, תחילה ניגשתי לשלבים הפרקטיים הברורים מאליהם - מדידת הקירות שלי ושטחי האחסון. לאחר השגת המידות ישבתי ושירטטי מספר סקיצות. חזרתי לחברי עם השרטוטים והוא שלח אותי לחשוב טוב שוב על הסיסמא "חווית קנייה ללקוח". לאחר עיון קצר בסקיצות שעשיתי הבנתי למה הוא התכוון. לא מספיק סתם כמה שטחי אחסון. צריך לדעת איפה והיכן למקם אותם. באיזה גובה למקמם על מנת שיהיו נגישים ביותר ללקוח. אולי אני צריך בכלל למקם סטנדים לתצוגה למכירה של פריטים רשאיים ואו פריטים במבצעים שונים שאעשה. האם המדפים צריכים להיות עד גובה התקרה (גובה 2.4 מטרים) או שאין צורך במדפים כל כך גבוהים מכיוון שהלקוח לא יוכל להגיע לשם, בטח שלא להסתכל לשם. אך אולי בכלל אני אשים פתרונות מידוף בגבהים הללו שישמשו אותי לאחסון. ישבתי וחשבתי לעומק שוב על הסיסמא שהנחתה אותי - חווית הקנייה ללקוח.

שלב שלישי - תרגום הסקיצה לידי ביצוע: לאחר בחירת סקיצה סופית אחרי אינספור סקיצות, אני וחברי היינו מאוד מרוצים. כעת, היה נדרש עליי לתרגם את הסקיצות לידי ביצוע בשטח. לאחר בדיקה מעמיקה עם חברות מידוף בתחום, הבנתי מספר דברים עיקריים שעליי לשים לב אליהם ולתת את הדגש:


    • מהם עומסי המשקל אשר יהיו מונחים על המדפים שלי בחנות. העומס הינו משפיע חשוב במחיר המדף ולא כדאי סתם לזרוק כסף לשווא על מדפים בעלי כושר נשיאה גדול שאין לי צורך בכך.
    • גמישות המדפים - לא, אין מדובר במדפים "אלסטיים", מדובר על המודולאריות של המדפים. ישנם פתרונות מידוף שיהיו קבועים בגובהם ורוחבם ולאחר הזמנתם והתקנתם הדבר לא ניתן לשינוי, וישנם מדפים מודולארים שניתנים לשינוי של גובהם ורוחבם בפשטות וקלות. דבר זה כמובן משפיע על המחיר.
    • סוגי המדפים אותם אני מחפש לבית העסק שלי - ישנם המון סוגי מדפים: עץ, זכוכית, מתכת. ישנם מדפים יותר"סקסיים", אשר יתנו לי את החוויה ללקוח אותה אני מחפש, וישנם כאלו שפחות.

שלב רביעי ואחרון - הזמנת המוצרים: אני הייתי ממליץ לכם לבחור בחברת מידוף בעל וותק וניסיון בתחום, ולא להתפשר על איכות. כמו שהקלישאה אומרת - זול היום, יקר מחר.

בהצלחה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב