דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת מתנפחים לאירועים 

מאת    [ 04/10/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1848 פעמים ]

מחפשים אטרקציה מלהיבה באמת לאירוע שלכם? בין אם מדובר באירוע לילדים או אירוע לקהל הבוגר, השכרת מתנפחים הינה פיתרון מצוין לפעילות אטרקטיבית באמת, עם מראה מרשים במיוחד, שתגרום לאירוע שלכם להיחקק בליבם ובזכרונם של האורחים לאורך זמן.

במסגרת השכרת מתנפחים לאירועים תוכלו להשיג מתקנים משלל סוגים, אשר יוסיפו לחווית האירוע שלכם פעילות מיוחדת במינה, בהתאמה לקהל היעד באירוע, בין אם מדובר במסיבה לכבוד ילדים או בני נוער כמו יום הולדת או בר מצווה, ובין אם מדובר באירוע לקהל הבוגר, כמו מסיבת רווקים או רווקות, אירוע חברה ואפילו חתונה! כיום השכרת מתנפחים הינה עניין שבשגרה, וחברות השכרת מתנפחים מציעות מגוון רחב של מתקנים המתאימים לכל סוגי האירועים המצוינים לעיל.

מתלבטים באיזה מתקן לבחור? תוהים אילו מתנפחים מתאימים לאורחי האירוע שאתם מתכננים? להלן רשימה של מספר מתקנים פופולריים במיוחד, בצירוף מידע לגבי קהל היעד המתאים, כדי שאתם תוכלו לבחור במתקן המתנפח המתאים לאירוע שלכם.

מגרש כדורגל שולחן אנושי – קראתם נכון. המדובר הוא במתקן מתנפח המציע חוויה מיוחדת במינה, בה המשתתפים הינם קשורים יחד כשחקני הפלסטיק במשחק כדורגל השולחן המפורסם (המכונה גם "פוזבול") ומנהלים משחק כדורגל מאתגר ומשעשע במיוחד, כאשר הם מוגבלים בתנועתם ונאלצים לשתף פעולה אחד עם השני. מתקן כדורגל שולחן אנושי מתנפח הוא מתקן ענקי (שאורכו כ-14 מטרים!) המהווה אטרקציה ייחודית ומקורית שמתאימה גם לבני נוער, והינה מושלמת לאירועי בר מצווה, וכן לאירועי מבוגרים המחפשים פעילות מבדרת, המערבת אלמנט בולט של שיתוף פעולה ועבודה קבוצתית.

עוגת יום הולדת מתנפחת – מחפשים אטרקציה מעניינת עבור מסיבת יום ההולדת של הקטנטנים? מה מושלם יותר ממתקן מתנפח המשלב מגוון פעילויות, ומעוצב בצורת עוגת יום הולדת מרהיבה? עוגת יום הולדת מתנפחת הינה מתקן ייחודי לפעוטות וילדים קטנים, המציע שילוב של בריכת כדורים ומגלשה, בעיצוב שובה לב של עוגת יום הולדת מקושטת (עם נרות והכול). המתקן מתוכנן ומותאם לילדים, הן מבחינת אופי הפעילות, והן מבחינה רמת האבטחה הגבוהה במיוחד, על מנת לספק אטרקציה מרגשת, תוך הקפדה על ביטחון מוחלט בעת השימוש. זאת כדי שאתם ההורים תוכלו להיות רגועים, וליהנות ממסיבת יום ההולדת של ילדיכם בראש שקט.

מסלולי אתגר מתנפחים – עם קריצה לשיגעון ה"ווייפ אאוט", תוכלו להשיג מסלולי אתגר מתנפחים המהווים גרסא מתונה יותר למסלול המכשולים המשעשע, ולספק אטרקציה ספורטיבית ומתאגרת במסגרת האירוע שלכם, בכל מקום ובכל שעה. מסלולי אתגר מתנפחים קיימים במגוון של דגמים, ובהתאמה לכל טווחי הגילאים. המסלולים יכולים להגיע למימדים מרשימים במיוחד, כאשר קיימים גם מסלולים באורך של 20 מטרים, המציעים מגוון של מכשולים בדרך כולל טיפוס, דילוג על פני מוטות בגבהים שונים ועוד.

בבחירת מתקנים מתנפחים, התייעצו עם חברת ההשכרה, וודאו כי המתקן מתאים לטווח הגילאים הרצוי, וכי הוא מגיע עם כל אישורי הבטיחות הנדרשים.

לפרטים נוספים והשכרת מתנפח לאירוע שלכם, פנו לחברת לונה-דן המתמחה בהשכרת מתנפחים והפעלות לאירועים, ומציעה ייעוץ חינם ומגוון עצום של מתקנים מתנפחים ייחודיים בשיווק בלעדי.

לונה-דן – השכרת מתנפחים והפעלות לימי הולדת

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב