דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הטובה ביותר לגרום הנאה לילדים באמצעות אטרקציה ושאינה דורשת תשלום חודשי! 

מאת    [ 03/10/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2973 פעמים ]

ילדים אוהבים להוציא אנרגיה זה ברור, בימינו ילדים אינם עוסקים מספיק בפעילות גופנית,גם זה ידוע. אם מחברים את שתי העובדות הללו מגיעים למסקנה שהדרך הטובה ביותר לגרום הנאה לילדים באמצעות אטרקציה שתמיד נמצאת ליד הבית ואינה דורשת תשלום חודשי היא טרמפולינה לילדים בחצר. טרמפולינה בחצר לילדים היא אמצעי מצויין להעברה של שעות של פנאי אחר הצהרים שאחרת היו מבלים ברביצה מול הטלויזיה או משחק במחשב. טרמפולינה לילדים ידועה במשך שנים כאחת הפעילויות הטובות וגם הבטוחות ביותר לילדים ומותאמת לטווח גילאים רחב מאוד. ילדים קטנים מאוד בגילאי שלוש וגם הילדים הגדולים יותר בגילאי 10 ויותר נהנים לקפוץ על טרמפולינה. טרמפולינה היא לא רק אטרקציה היא יכולה להפוך לדרך חיים כיוון שהילד יתרגל לפעילות גופנית יומיומית. נשאלת השאלה מה יש בטרמפולינה שהופך אותה לאהובה כל כך על הילדים? (או יותר נכון, מה אין בה?!)

ראשית מדובר בפעילות כיפית כמובן. אין דבר יותר מדהים מלקפוץ ולרחף באוויר. הילד מרגיש התעלות וגם לומד לשלוט בגופו עם הנחיתה והקפיצה. מדובר גם בפעילות אירובית ששורפת הרבה קלוריות ומשפרת מערכות שונות בגוף וכמובן מעולה לסיבולת לב ריאה. טרמפולינה משפרת לא רק את הכושר הגופני אלא גם ממרצה את זרימת הדם בגוף דבר שיועיל לנו רבות גם בעתיד. טרמפולינה יכולה להיות כלי נהדר לילד שסובל מבעיית קשב וריכוז כיוון שילדים אלה הם בד"כ תזזיתיים ובעלי מרץ רב והטרמפולינה מאפשרת להם גם לשחרר את האנרגיות שלהם וגם משפרת אצלם את הקואורדינציה והשליטה בגוף תוך כדי הקפיצות.

טרמפולינה היא דרך מצויינת להפוך את הילד שלכם למקובל וחברותי יותר. ילדים מאוד אוהבים לקפוץ על טרמפולינה ולכן טרמפולינה לילדים בחצר יכולה להיות כלי חברתי נהדר. הילד מזמין אליו חברים וכולם ביחד מבלים בקפיצה על הטרמפולינה. קפיצה על טרמפולינה היא לא רק פעילות גופנית אלא גם פעילות חברתית כיוון שתוך כדי קפיצה הילדים חייבים לתקשר האחד עם השני.

בשורה התחתונה מדובר בתוספת מאוד חיובית לשעות הפנאי שלכם. בהשקעה חד פעמית אתם משיגים לעצמכם שעות רבות של שקט מהילדים. במקום המשפטים הקבועים – "אמא משעמם לי" "אמא אין לי מה לעשות" "אמא נמאס לי מ..." "אמא מה מציעה לי לעשות?..." במקום זה הילד (או כמובן הילדה שלך) תמיד יוכל לבלות בקפיצה על הטרמפולינה (מבלי שיימאס לו!) ובאותו זמן לשפר את הכושר הגופני שלו וגם את הבריאות.

 

ניר עפרי,
מנכ"ל ומייסד של המרכז הישראלי לטרמפולינות,
ייבוא ושיווק של טרמפולינות מכל הסוגים ובכל הגדלים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב