דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: מדוע הוא חשוב לכלכלה הישראלית 

מאת    [ 03/10/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2101 פעמים ]

שילוח בינלאומי הוא אחד הכלים החשובים ביותר, העומדים בפני חברות ישראליות, שרוצות להתפתח ולגדול. מאחר והשוק הישראלי מצומצם למדיי ואין לחברות אפשרות לייצא את מוצריהן למדינות הסובבות אותנו (בשל קשיים פוליטיים וביטחוניים), הן מייצאות את מוצריהם למדינות בכל רחבי העולם. כל זאת - באמצעות שילוח בינלאומי. מדובר בתהליך קל, נוח, מהיר ויעיל.

יתרונות נוספים שהשילוח מציע:

שילוח בינלאומי מאפשר לחברות לייצר בסין וכך להפחית בעלות הייצור - שילוח מאפשר לחברות לייצר מוצרים בעלות נמוכה בסין, להביאם ארצה ולמכור אותם במחירים נמוכים ומפתים לצרכנים הבררנים. הייצור בסין נחשב למשתלם, בשל כוח האדם הזול ועלות הייצור הנמוכה. משתלם לייצר בסין בגדים, רהיטים, מכשירי חשמל וכו'. הסתכלו סביבכם, ישנם המון מוצרים ישראליים אשר מיוצרים במדינה זו.

בנוסף, שילוח משמש תעשיות רבות אשר זקוקות לרכיבים שונים. הן מגלות כי ייבוא רכיבים אלו מסין, הוא זול בהרבה מאשר רכישתן בארץ. ניתן לבצע שילוח בינלאומי של מגוון רחב של פריטים מסין, החל מרכיבים אלקטרוניים ועד מכונות לתעשייה וחלקי מכונות.  

שילוח מהווה דרך מצוינת "לבדוק את הקרקע" - שילוח הוא דרך פרקטית לחברות, אשר מגששות ובוחנות אפשרות של ייבוא וייצוא. יתכן שמוצר מסוים לא יתפוס בארץ מסוימת, אך בארץ אחרת - הוא יהפך ללהיט. לכן, חשוב לבדוק היטב את השוק המקומי במדינה הספציפית - כולל בדיקת המתחרים הקיימים. כמובן, שמכיוון שחברות נאלצות להתמודד מול מתחרים מסין ומשאר מדינות המזרח הרחוק, הן חייבות לשמור על מחירי מוצרים נמוכים ככל האפשר.

יש לקחת בחשבון גם את הפערים בין מחירי מוצרים שונים בארץ, אשר גבוהים ללא הצדקה, למחירים הנמוכים והסבירים יותר בכל רחבי העולם. לדוגמה, רשת הלבשה פופולארית ישראלית, אשר רגילה למכור טי שירט במאתיים שקלים, תגלה כי סניפיה באירופה אינם זוכים להצלחה רבה כבארץ. האם הצרכן הישראלי יותר פתי מצרכנים אירופאיים? על שאלה זו נפרט במאמר אחר.

לסיכום, נקנח בטיפ חשוב. אם אתם חברה הרוצה להציע מוצרים במחירים נמוכים ואטרקטיביים, שמרו על עלויות שילוח בינלאומי נמוכות ככל האפשר. כאשר אתם מחפשים חברת שילוח המתמחה בייבוא וייצוא מסחרי, כדאי לבחור בחברה המציעה גם עלויות הובלה נוחות. זכרו, כי כל העלויות השונות של שילוח, מתגלמות, בסופו של דבר, במחיר המוצר עצמו. כמו כן, חשוב לארגן את כל נושא הלוגיסטיקה ביעילות, כדי לעמוד בלוח זמנים ובכך לסלול את הדרך להצלחה.

*** מוגש בחסות  TDY שירותי שילוח בינלאומי בע"מ - מהחברות הוותיקות והמנוסות ביותר בישראל בתחום השילוח הבינלאומי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב