דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן ורומנטיקה של טיולים 

מאת    [ 03/10/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2139 פעמים ]

בטיולים מאורגנים יש לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים, ליצור חברויות חדשות. לעיתים, חבר כלשהוא בקבוצה צד את עיניכם ואתם מעוניינים ביותר מקשר אפלטוני חברי. מה עושים?  

המדריך לבחור: כך תעשה את הצעד הראשון
במידה ונדלקת על מישהי בטיול מאורגן ותרצה להתחיל איתה, שים לב שאתה לא עובר את הגבול הדק בין פלרטוט לא מזיק להטרדה מינית. עליך לזכור, שאותה בחורה שילמה במיטב כספה לשם חווית טיול מאורגן ואסור לך לפגוע באותה חוויה.

כאשר החלטת ליזום קשר עם אותה בחורה ולנסות להתקרב אליה, הקפד כי אותו מפגש או סיטואציה לא יהיה שום מגע פיזי, לא חיבוק, לא טפיחה על השכם, שום רמיזות מיניות "נסתרות". לרוב, שיחה קלילה על נושאים שונים הקשורים לאופי הטיול המאורגן אמורה להספיק.

אם היא מביעה עניין רב בנושאי השיחה המשעממים והסתמיים שהצלחת לגרד, לדוגמה, עד כמה גבוה הוא מגדל אייפל, סימן שיש לך אור ירוק ותוכל במשך היום לשאול אותה אם בא לה להיפגש ולטייל בערב ביחד. במידה ואותה בחורה לא מעוניינת, תוכל להבין זאת מאוד מהר ע"י חוסר העניין שלה בשיחה, שעמום מופגן, פיהוק. לפחות היא לא תרגיש מוטרדת מניסיונות החיזור שלך.

אפשר גם לגשת לבחורה בצורה קלילה ולשאול אותה האם היא יכולה לצלם אותך עם חברייך. במידה ואותה בחורה מעוניינת, היא תדאג לבקש ממך טובה בחזרה.

חשוב גם לשים לב לסימנים הקטנים. בחורה שתביע בך עניין בדרך כלל תהייה חייכנית, קורנת עם לחיים סמוקות. היא תמצא כל מיני תירוצים לגעת בך בכתף או ביד, ברפרוף קל ככנפי פרפר. כל זאת - בעדינות רבה.  

המדריך לבחורה: כך תעשי את הצעד הראשון
לבחורות, הסיפור הוא הרבה יותר פשוט וקל. מספיק שתיגשי לאותו בחור חמוד שמוצא חן בעינייך ותבקשי ממנו לפתוח בקבוק של קולה. כבר מפה יכולה להתחיל שיחה מעניינת והיכרות מעמיקה.

כמו כל בחורה אחרת, את יכולה כמובן לשלוח מבטים ולראות אם יש התעניינות. יתכן שהבחור "יעשה לך עיניים" בחזרה. כידוע, גברים אינם מומחים גדולים בשליחת מבטים. בזמן שנשים שיכללו את הטכניקה הזו לדרגת אמנות חמקמקה ועדינה, גברים נכשלו בה לחלוטין. אם מישהו מעוניין בך והצלחת לצוד את תשומת ליבו - המבט הארוך והמהופנט שלו כבר יסגיר הכל.

כמובן שאם אותו בחור ימשיך לגלות בך עניין, הוא ימצא תירוצים לשהות כמה שיותר קרוב במחיצתך במהלך כל הטיול, ללכת לצידך בסיור ולעמוד סמוך אליך בעצירות. חשוב שתשימי לב לכל אותם סימנים המראים על התעניינות, שכן חבל לך לבזבז את זמנך ברדיפה אחרי בחור אדיש, שלא ממש מעוניין.

בהצלחה!

*** מוגש בחסות סביב עולם - תיירות ללא גבולות בארץ ובעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב