דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקטי למינציה - על יתרונותיהם השונים 

מאת    [ 03/10/2012 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2197 פעמים ]

פרקטים אפשר למצוא במקומות רבים והם זוכים למקום של כבוד, במיוחד בשל יתרונותיהם השונים. מעצבים רבים בוחרים לשלב אותו כפיתרון ריצוף בבתים פרטיים וגם בלא מעט משרדים או אזורים ציבוריים. פרקט למינציה הינו אפשרות מצוינת, עבור אלה, המעוניינים במראה של פרקטים, מראה של עץ, אך מבלי לשבור תכנית חיסכון. זהו פרקט סינטטי, עשוי משכבות של עץ דחוס, המודבקות אל לוח קשיח. הדוגמא המודפסת עליו יכולה להיות במגוון של סגנונות ואף לדמות מראה של עץ אמיתי. מדוע הוא פופולארי כל כך, ומהם יתרונותיו? הנה, התשובה.


    • ·         הוא מוצע במגוון רחב מאד של צבעים וסגנונות – פרקטים סינטטיים הפכו לאחרונה לפתרון ריצוף מבוקש מאד, ובעיקר בשל יתרונותיהם הרבים, בהשוואה לפתרונות אחרים. בעוד שפרקטים מעץ טבעי מציעים מספר מצומצם של גוונים, ובעיקר גווני עץ, פרקטים מסוג למינציה, העשויים מחומר סינטטי כוללים מגוון רחב מאד של סגנונות וצבעים ולכן גם קל מאד להתאימם לכל חדר ולכל עיצוב. במידה ומעוניינים ליהנות ממראה של עץ טבעי, אפשר למצוא פרקטים מסוג למינציה עם הדפס של עץ, הנראה טבעי ואמיתי לחלוטין.
    • ·         הוא נחשב לעמיד יותר, ובמיוחד נגד מים ונוזלים אחרים – פרקטים  מלאכותיים נחשבים לעמידים מאד ובעיקר בפני מים ונוזלים. בעוד שפרקטים העשויים מעץ טבעי רגיש מאד לנוזלים שונים, לרבות למים, פרקטי למינציה עמידים בפניהם, אינם סופגים אותם ולכן גם אינם משנים את צורתם או מתנפחים בעת המגע איתם. כשמעוניינים בפתרון ריצוף לטווח הארוך, פרקט למינציה הוא, ללא ספק, הפיתרון המתאים ביותר.
    • ·         הוא קל מאד ולכן פשוט להעביר אותו ממקום למקום – משקלו של פרקט למינציה נחשב לקל מאד וניתן להעבירו ממקום למקום גם באופן עצמאי. מכיוון שהוא איננו עשוי מעץ אמיתי כי אם מחומר סינטטי, קל לאחוז בו וקל גם להתקינו. התקנת פרקטים אילו הינה התקנה מהירה ופשוטה מאד. ישנם כאלה הבוחרים להתקינו בכוחות עצמם, אך בכל מקרה מומלץ להיעזר באנשי מקצוע על מנת להבטיח התקנה מקצועית של פרקטים ומראה מתאים.
    • ·         תחזוקתו פשוטה במיוחד – פרקטים אילו, שלא כמו פתרונות ריצוף אחרים, לרבות פרקטים העשויים מעץ טבעי, אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת או תחזוקה שוטפת. מכיוון שהם עמידים נגד מים ונוזלים אחרים, קל לנקות אותם, אולם בכל מקרה על מנת לשמור עליהם, חשוב להקפיד ולנקות אותם בהתאם להוראות היצרן ובעזרת חומר מתאים.
    • ·         הוא מוצע במחירים זולים ומשתלמים – אם אתם מחפשים פתרון ריצוף זול, יחסית, פרקט למינציה הוא בהחלט אפשרות מתאימה עבורכם. בהשוואה לפרקטים מעץ טבעי, נחשב פרקט למינציה לזול במיוחד ולכן גם מבוקש מאד. גם אותו אפשר למצוא בטווח רחב מאד של מחירים, אולם באופן כללי אלה יהיו מחירים זולים ואטרקטיביים מאד. כדאי, רגע לפני רכישת הפרקטים, לבצע סקר שוק ולפנות אל כמה חברות שונות שמציעות פרקטי למינציה. השוואה בין המחירים וסקר שוק מקדים יאפשרו לכם לאתר את העלות הזולה והנוחה ביותר, מבין שלל ההצעות שתקבלו.
    • ·         הוא משדרג את מראה החדר ומציע לו סגנון ייחודי – וכמובן בל נשכח את המראה המיוחד שמעניקים פרקטים לכל חלל, בין אם מדובר בבית פרטי, במשרד יוקרתי או אפילו באזור ציבורי. פרקט למינציה, ובעיקר בזכות מראהו המיוחד, משווה לאזור שבו הוא מותקן מראה מסוגנן יותר וגם חוסך את השימוש בשטיחים למשל. פעמים רבות מחפשים פתרונות עיצוביים לחדר, כמו שטיחים ואלמנטים קישוטיים אחרים. אולם, כשמשתמשים בפרקטים הרי שמדובר באלמנט עיצובי בפני עצמו, המעניק סגנון ייחודי ומראה בלתי רגיל.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב