דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קיר לבנים (בריקים) - להוסיף המון אופי לחלל הבית 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 4236 פעמים ]

 

לבנים ותרומתם לעיצוב פנים
כיום ניתן למצוא כמעט בכל המגזינים העוסקים בנושא של עיצוב פנים, ובאתרי האינטרנט השונים העוסקים בתחום, מגוון רחב של תמונות ודוגמאות של קירות לבנים ולראות בבירור את תרומתם העיצובית המשמעותית לכל חלל בו הם מותקנים, בין אם בחדרי שינה, מטבח, סלון או כל חדר אחר בבית, במשרד בעסק ולמעשה בכל מקום.

בכוחו של קיר לבנים אחד להוסיף המון אופי ומגע עיצובי לחדר בו הוא מותקן, גם אם כל שאר קירות החדר הם קירות בהירים קלאסיים ורגילים נטולי אלמנטים ייחודיים. בכל מקום קיר לבנים יעשה את העבודה העיצובית שלו, חד משמעית. לכן הוא מאפשר להשיג תוצאות מדהימות בצורה פשוטה וקלה יחסית. קירות הלבנים האופציונאליים שונים אלו מאלו בתכונותיהם ובמראה שהם יוצרים ולכן הם יכולים להתאים לטעמים וסגנונות עיצוביים שונים, ולעיתים גם משונים.



איש איש וסגנונו ...
קיר לבנים (נקראים גם בריקים bricks) מסוגל ליצור מגוון רחב של סגנונות עיצוביים ולהתאים לחללים שונים, הן בהתאם לפונקציונאליות של אותם חללים ולאווירה שאתם רוצים ליצור, הן מבחינת הטעם האישי והן מבחינת ההשתלבות של הקיר עם המראה והעיצוב הכללי של הבית שלכם. על מנת להגיע לבחירה הטובה ביותר, חשוב להכיר את האפשרויות השונות, את סוגי הלבנים, את הגוונים השונים בהם הם מגיעים, את הצורות והמרקמים ועוד. הכרות מעמיקה של האפשרויות הקיימות תסייע לעשות את הבחירה הטובה ביותר. באמצעות קיר לבנים תוכלו ליצור למשל חדר שינה במראה חמים ונעים, סלון חדשני וצעיר, חלל במראה אלגנטי ויוקרתי, מטבח במראה כפרי ונעים ועוד מגוון רחב של סגנונות עיצוביים אטרקטיביים ויפים אשר יתאימו בצורה אופטימאלית לסגנון שאותו אתם מחפשים.

בגלל היופי והתרומה העיצובית הגדולה של קיר לבנים לכל חלל, אזי לרוב אין צורך לתלות עליו תמונות או להוסיף לו אלמנטים כאלו ואחרים. קיר כזה בגוון יפה ומתאים, המוצב בצורה נכונה, יכול לעשות לבדו את עבודת העיצוב של כל החלל בו הוא מוצב וזוהי בעצם גדולתו העיקרית.

 

קיר לבנים – בחירת נכונה של הבריקים
מי שמעוניין בקיר לבנים, יגלה מגוון עצום של סוגי בריקים שונים בעת החיפוש אחר הלבנים המתאימות ביותר לצורך בניית הקיר. כדי לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר, חשוב כאמור, להכיר את סוגי הלבנים השונים ולהבין פחות או יותר איזה מראה אתם מעוניינים ליצור. רוב הלבנים הנחשבים לאטרקטיביים לשימוש זה, הם בעלי מראה עתיק ובסגנון אירופאי (היבשה ממנה הם מיובאים).

ניתן להשיג לבנים בגוונים, צבעים וטקסטורות שונות הכל בהתאם למראה הכללי אותו אתם רוצים ליצור. במידה ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים או מתקשים לבחור לבנים, כדאי להתייעץ אם איש מקצוע בתחום של עיצוב פנים או אדם המבין בצורה מעמיקה בתחום הלבנים או הבריקים ויסייע לכם להבין מהם הסוגים המתאימים ביותר להשביע רצונכם.

 

חברת "בריק אנטיק" מייבאת ומשווקת לבנים עתיקות (בריק או בריקים) ומגוון אבני חיפוי נוספות מיצרנים רבים באירופה, לצורך חיפוי קירות חוץ ופנים בבית, בעסק, במשרד ובכל מקום אחר. בתצוגה שלנו, המתעדכנת מעת לעת, תוכלו לראות מגוון גדול ומרשים של בריקים בכל הגוונים והמידות, המתאימים באופן מיטבי לשילוב עם חומרי גלם כמו עץ, ברזל, גבס ועוד. לאחר התקנת בריקים מתקבלת אוירה ביתית נעימה במיוחד, חמימה ומזמינה.


ראו מגוון גדול של אבני חיפוי באתרנו המחודש:


http://www.brickantique.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב