דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפייה ביתית - כל אחד יכול 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2494 פעמים ]

מאז ומתמיד נחשב אוכל ביתי למשהו שאפשר לייחס לו את כל היתרונות האפשריים. אפייה ביתית מהווה גם כיום עיסוק מהנה עבור כל בני המשפחה, ובשנים האחרונות היא זוכה לפופולאריות מחודשת בארץ בעקבות ההתעניינות הגוברת בתחום המזון. תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט מספקים לכל אחד את הידע הדרוש כדי להפוך לשף של ממש בביתו, וליהנות מאוכל טרי ומזין מעשה ידיו. כדי להיכנס לעולם המרתק של אפייה ביתית לא צריך יותר מרצון והתלהבות, וכמובן שכדאי להצטייד באביזרים המינימליים שדרושים כדי להכין מתכונים בסיסיים. עם הזמן יכול כל אחד להתקדם בקצב שלו ולהכין גם מנות מורכבות יותר אשר דורשות תחכום רב יותר.

אפייה ביתית – הכל מתחיל בציוד
שפים מקצועיים יודעים לספר כי הסוד האמיתי בהכנת מזון משובח הוא להשתמש בכלים ובמכשירים איכותיים. למעשה אחוז ניכר מהצלחתו של אוכל ביתי אינו קשור כלל לכישרון הבישול או האפייה שלנו, אלא לגורמים טכניים כמו התנור שיש לנו. תנור מוצלח יכול להפוך אפייה ביתית להצלחה בלתי פוסקת, גם אם בתחילת הדרך המתכונים הם פשוטים יחסית. תנור טוב שמחלק את החום בצורה אחידה ומאפשר שליטה מקסימלית על פיזור החום, כיוון החום ומשך הזמן המדוייק, עושה עבורנו את רוב העבודה.

ישנם היום דגמים רבים של תנורים לא יקרים באיכות מקצועית, ואם אתם מתכוונים להיכנס ברצינות לתחום של אפייה ביתית הרי ששווה להשקיע כמה מאות שקלים בשדרוג התנור הישן שעומד במטבח שלכם. אל דאגה, גם מי שלא יכול או לא רוצה להשקיע בתנור עדיין יכול לאפות מנות מוצלחות, רק שבמקרה כזה יתכן ויהיה עליו לתת תשומת לב עודפת לשלב האפייה בתנור ולהשגיח באופן רצוף על המאפה כדי שלא יישרף או יתחמם בצורה לא מאוזנת.

מתחילים לאפות
בנוסף לתנור כדאי מאוד להצטייד גם בכמה אביזרים נוספים אשר עושים את החיים קלים יותר. כך למשל, מערבלים ידניים וחשמליים, קוצצי מזון וכמה סכינים איכותיות יקלו עליכם מאוד וההשקעה הכספית הכרוכה בהם היא מזערית. כדאי גם להשקיע בתבניות אפייה טובות שישמשו אתכם עוד שנים רבות. בסופו של דבר אין צורך בהרבה יותר מזה כדי להתחיל לאפות, וכמובן שכעת מה שנותר הוא למצוא את המתכונים הראשונים שתנסו במעבדת האפייה במטבח הביתי שלכם. כאן אפשר להיעזר באתרים הרבים העוסקים בנושא של אפייה ביתית. באתרים אלו תמצאו לא רק מתכונים מחולקים על פי רמות הקושי, אלא גם טיפים, מאמרים ועוד מידע רב ומועיל.

בהצלחה!

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב