דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כריסטיאן דיור - קסם של אופנה כבר 70 שנה 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2546 פעמים ]

מעטים האנשים בעולם שהשפעתם נמשכת עשרות שנים אחרי מותם. מעטים עוד יותר אלו הבאים מתחום העיצוב והאומנות. כריסטיאן דיור הצרפתי, שהלך לעולמו לפני 55 שנה, הוא בהחלט אחד מאותם אנשים. אז בואו ניתן לו את הכבוד הראוי לו.

מי אתה כריסטיאן דיור?
כבר מילדותו בחבל נורמנדי שבצרפת, נמשך כריסטיאן דיור לתחום האומנות והציור. בשנת 47 הציג את תערוכתו הראשונה, שזכתה לשבחים ודברי הלל בכל רחבי צרפת. העיצובים הייחודים ומלאי ההשראה שנשקפו מיצירות העיצוב שלו נפוצו בכל רחבי אירופה בתוך זמן קצר. גם אחרי מותו, שימש קו האופנה שלו רבים שהמשיכו את שושלת המפעל שהקים. בשנת 90 נקטעה המורשת שעה שענקית האופנה לואי ויטון רכשה את המפעל המשגשג.

וכיום?
כיום כריסטיאן דיור נשאר מותג אופנה שמקרין איכות בכל פריט ובגד. ההקפדה על כל שלבי הייצור, כל פרט ופרט, מקטן ועד גדול, הפכה לסמל ההיכר של האיש, המעצב, המפעל, האופנה.  במרוצת השנים הפך בית האופנה ליצרן פריטים רבים מתחומים שונים בעולם האופנה. החל מתיקים, דרך בשמים ודאודורנטים ועד מוצרי איפור, שפתונים וכדומה. וכמובן, מותגי אופנת הלבשה איכותיות ומרשימות במיוחד.

אגב, שמו של בית האופנה דיור נקשר לפני כשנה וחצי למעצב הבכיר ג'ון גוליאנו, שהועסק בחברה ופוטר בעקבות הערות אנטישמיות שהשמיע. מבית האופנה נמסר אז ש"הם מוקיעים כל עניין בו מעורבת גזענות ופוגענות כלפי אנשים וקבוצות של אנשים".

קו השיווק שהנחה את כריסטיאן דיור ובית האופנה שהקים קיים עד היום, ומשדר איכות ללא פשרות, גם במחיר של יוקר יחסי. למשל, את הבשמים מבית דיור ניתן למצוא במחירים של 350 ש"ח ומעלה. לדוגמא "היפנוטיק פויזן" לאישה, או "ז'אדור" הנפלא, הנמכר במחיר ממוצע של 400 ש"ח לבקבוק המכיל 100 מ"ל. לגברים המחירים נמוכים יותר, אך האיכות נשארה גבוהה באותה מידה, כמו בבושם "פרנהייט" הפופולארי, או "הום ספורט" הוותיק והנפלא.

בישראל ניתן להשיג את פרטי האופנה של דיור בחנויות אופנה רבות, וכן ברשתות פארם, קוסמטיקה, נעליים וחנויות מותגים. בכל קנייה מומלץ לערוך סקר שוק, אך על אחת כמה וכמה כשמדובר אופנת מותג המיובאת לישראל. בכיכר המדינה בתל אביב, בדיוטי פרי, באינטרנט, בלונדון, רומא ואיך לא – פריז. מוצריו של כריסטיאן דיור נמצאים בכל מקום, ונמכרים בכל מקום. סלבריטאי העולם נהנים מהאיכות והיופי, ולמי שאין 3000 ש"ח להוציא על זוג נעלי עקב, נותר רק לקנא.

כשאיכות ויופי נפגשים, נולד לו דיור חדש ומרהיב. קנייה נעימה.

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב