דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסת לייזר - מה הופך אותה לפתרון הדפסה איכותי? 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2260 פעמים ]

קשה להבין כיצד הסתדרנו לפני שנכנסו המדפסות אל חיינו. אנו משתמשים בהן למטרות לימודים ועבודה ואפילו סתם כך בשעות הפנאי לשם הדפסת תמונות וכדומה. אם עד לפני כמספר שנים בודדות שלטו מדפסות הזרקת הדיו בעולם הדפוס, הרי שכיום מדפסת לייזר היא שחקן מרכזי שמאז כניסתו ל- "משחק", שום דבר כבר לא נראה אותו דבר, לא איכותית ולא כלכלית.

מדפסת לייזר – כיצד נקבעת איכותה?
מדפסות הלייזר הינן הדור המתקדם יותר של המדפסות , והן מסוגלות לספק עבורכם איכות הדפסה שלא הכרתם. רק מדפסת לייזר יכולה לספק לכם ביצועים גבוהים, ע"פ הקריטריונים הבאים :
•    איכות הדפסה - עד כמה החומר המודפס נראה בדיוק כמו מה שראיתם על צג המחשב? בהקשר זה חשוב לציין כי איכות ההדפסה נובעת מפרמטר של המדפסת (רזולוציה) אך ישנם גורמים נוספים שעלולים להפחית את איכות ההדפסה ואינם קשורים אליה כגון תוכנת ההדפסה, איכות הדפים ועוד.
•    מהירות ההדפסה – כמה דפים לשנייה המדפסת מסוגלת להדפיס? מדפסת לייזר איכותית מסוגלת להדפיס מספר רב של דפים בדקה, אפילו שמדובר בהדפסת דפים צבעוניים שבמדפסות אחרות איטית יותר לעומת הדפסות שחור- לבן.
•    סוג הנייר – מרבית המדפסות מסוגלות להדפיס רק על נייר צילום A4 אך מדפסות הלייזר של החברות המובילות יכולות להדפיס גם תמונות, עלונים, כרטיסי ביקור, על בריסטולים וכו'.

כיצד פועלות מדפסות הלייזר?
מדפסות הלייזר פועלות בצורה מעט שונה מאחיותיהן, המבוגרות יותר, מדפסות הדיו. במקום ראשי הדיו המוכרים לנו כל מדפסת לייזר כוללת טונר (אבקת מדפסות), אשר מתפקד כמעין ראש דיו. הפקודות שמגיעות מהמחשב נקלטות במעבד המדפסת אשר שולח מסרים אל עבר המעבד הקטן שעל הטונר. המסרים הופכים לאותות חשמליים אשר מקטבים את הטונר באיזור ההדפסה, ע"פ צורת האלמנטים המודפסים. חומר מגנטי אשר מצוי באבקת הטונר נמשך אל הקיטוב ובו בעת הנייר מוצמד אל הטונר ולמעשה עובר הדפסה. כל זאת מתרחש בשבריר שנייה וההדפסות יוצאות מהר יותר ואיכותיות יותר.

מדפסות לייזר – יתרונות נוספים
מדפסת לייזר כמעט ולעולם אינה מתקלקלת והטכנולוגיה אשר באמצעותה היא פועלת נותנת לכם עלות מאוד נמוכה לכל דף מודפס, בהשוואה לאלטרנטיבה שעדיין לא נזנחה ע"י הישראלים – מדפסות ראשי הדיו. חשוב לציין כי כל מדפסת לייזר יכולה להגיע במספר גדלים , מספר משתנה של אזורי טעינת נייר, חיבורים שונים למחשב (חלקן אלחוטיות) וישנן כאלה אשר מגיעות כחלק מערכה משולבת (מדפסות משולבות) הכוללת מדפסת, סורק, מכונת צילום ופקס.

אם עד לפני כמספר שנים בודדות שלטו מדפסות הזרקת הדיו בעולם הדפוס, הרי שכיום מדפסת לייזר היא שחקן מרכזי שמאז כניסתו ל- "משחק", שום דבר כבר לא נראה אותו דבר, לא איכותית ולא כלכלית.

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב